Контент під час війни

Війна змінила життя кожного з нас. Зруйнувала плани, вплинула на розвиток бізнесу, змусила жити зовсім в інших умовах та реальності.

Але щоб країна залишалася сильною, економіка має працювати.

Бізнес, онлайн-магазини, beauty-індустрія, тренери, експерти, лікарі та smm-спеціалісти. Всі, хто перебуває в безпеці та може працювати - повинні продовжувати це робити!

Безкоштовні майстер-класи

з digital-маркетингу

Дізнатися більше

Який контент публікувати під час війни?

1. Демонструйте свою позицію.

Ваша аудиторія повинна знати, що ви думаєте подій у світі. Яку позицію ви займаєте? Мовчати не можна! Лише кілька Stories підтримки або публікація дозволять вашим підписникам зрозуміти, що ви на одній стороні.

2. Активізуйте соціальні проекти.

Багато людей опинилися в біді і потребують допомоги. Якщо у вас є можливість, тоді ваш обов'язок – допомагати та підтримувати тих, хто опинився у гіршому становищі. Наприклад: якщо ви робите одяг, зшийте додаткову партію футболок на армію. Якщо ви є юристом, запропонуйте безкоштовні консультації для тимчасових переселенців. Якщо ви пекарня, передавайте частину продукції на фронт. Можливо, це вплине на ваш прибуток, але й на репутацію! Аудиторія запам'ятає, що під час війни ви не сиділи осторонь, а допомагали! Лояльність до вас і вашого бренду в рази збільшиться!

3. Підтримуйте символіку.

Якщо ви створюєте товар, подумайте, як зробити його актуальним додавши символіку. Це може бути жовто-блакитне серце на сорочці, герб із борошна на верхівці хліба чи чохол із актуальним написом. Це піднімає командний дух, тішить око та викликає бажання стати частиною однієї великої "команди".

А ви знаєте, що ми маємо цілий майстер-клас на цю тему?

Іра Вахітова ділитися порадами та техніками з особистого досвіду!



Зареєструватись ти можеш прямо зараз!

Автор статті:  
Поліщук Яна