BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 

PROJECT-MANAGER

Від хаосу до системи. Керуйте креативними проєктами впевнено та ефективно. Станьте РМ-ом, з яким хочуть працювати. Навчіться перетворювати креативні ідеї на результат.

27

Інформативних лекцій

3

Навчальні блоки
Корисні матеріали та PDF-шпаргалки
Онлайн-сесії

Курс триває 1,5 місяці

з доступом до матеріалів на 6 місяців
Доступ до ком’юніті
в Telegram
Доступ до каналу
з вакансіями

Цей курс для вас, якщо ви:

РМ-и початківці (до 1 року): Хочете систематизувати знання та отримати впевненість у роботі з клієнтами.
Новачки: Хочете з нуля опанувати професію РМ-а в креативі.
Світчери: SMM-менеджери, продюсери, івент-менеджери, що прагнуть до більш стратегічної ролі.
Власники агенцій: Прагнете вийти з операційної рутини, систематизувати процеси та масштабувати бізнес.
Також курс буде корисним для:
In-house маркетингових відділів брендів: Для менеджерів, які співпрацюють з агенціями або керують внутрішніми креативними командами.
Блогери та інфлюенсери: Освітніх, соціальних та державних проєктів:
Event-індустрії: Для організації конференцій, фестивалів та інших заходів, що є одним із типів проєктів, які розглядаються в курсі.
Проєктів у сфері ритейлу та e-commerce (в частині маркетингу та брендингу): Планування рекламних кампаній, запуск нових продуктів, розробка пакування тощо.

Головний спікер

Ольга Довженко

Project Manager з 11+ роками досвіду у креативних агенціях Spiilka та Fedoriv Agency.
• Працювала з Fanta, Roshen, Samsung, MEGOGO, Uklon, Мінцифрою, Планетою Кіно та десятками інших брендів.

• Спеціалізується на структуруванні хаотичних процесів та побудові ефективної комунікації між клієнтом і командою.

Гучні кейси:
•Розробила дизайн-систему для 300+ профтехів України

•В супер-короткі терміни допомогли з розробкою концепту застосунку Мрія

•Ребрендинг INTERTOP

•В 2017 перезапустили бренд Fanta в Україні, залучили селебріті та запустили масштабний конкурс з UGC контентом

•Вела ребрендинг Дарниці

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

01

Керувати проєктами стратегічно: Оцінювати та обирати проєкти, розробляти детальний план з урахуванням ризиків.

02

Будувати партнерські відносини з клієнтами: Проводити ефективний брифінг, класифікувати клієнтів за психотипами та вирішувати будь-які конфлікти.

03

Бути лідером для команди: Формувати збалансовану команду, надавати екологічний фідбек та зберігати спокій у стресових ситуаціях.

04

Володіти операційною ефективністю: Розраховувати бюджет, готувати повний пакет документів та використовувати таск-трекери для прозорого контролю.

05

Побудувати власну кар'єру: Створити професійне CV та кейс-портфоліо, що демонструють ваш реальний внесок у проєкти.

Програма курсу

МОДУЛЬ 1. Старт проєкту та основи ролі РМ-а

·  Хто такий РМ у креативі? (Формати роботи, типи агенцій)
·  Детальніше про роль РМ (Hard & Soft Skills, 5 архетипів РМ-ів)
·  Лекції-бонуси по роботі із Notion:
Цикл системи роботи SMM спеціаліста у Notion.
Організація інформації та контенту. Бази данних.
Проджект менеджмент і оптимізація. Фільтри та види.  
Проблеми організації роботи. Доступи клієнтам
·  Типи проєктів та базові терміни (Глосарій: від неймінгу до PR)
·  Як зрозуміти клієнта? (9 психологічних архетипів)
·  Комунікація з клієнтом. Частина 1 (Техніка «3 щоб шо?», анатомія лояльності)
·  Як обрати проєкт? (Матриця оцінки, правило «3F»)
·  Брифінг і очікування (SMART-цілі, чекліст узгодження)
·  Бюджет і офер (Методи розрахунку, захист бюджету)

МОДУЛЬ 2. Реалізація проєкту та робота з командою

·  Планування запуску (Створення календаря, Gantt chart)
·  Робота із документами (Договори, акти — з юристом і без)
·  Комунікація з клієнтом. Частина 2 ( Листи, проактивна комунікація)
·  Як вирішувати конфліктні ситуації? (Алгоритм деескалації, стрес-менеджмент)
·  Робота із командою (Моделі Google, Белбіна, Ленсіоні; екологічний фідбек)
·  Інструменти РМ-а та структура тасків (WBS, INVEST, risk-менеджмент)

МОДУЛЬ 3. Запуск, аналітика і розвиток

·  Контроль та звітність (Контрольні точки, soft-нагляд, ролі РМ-а на різних етапах)
·  Продакшн і підрядники (Карта підрядників, зони провалу)
·  Тендери: як шукати клієнтів і не вигоріти (Prozorro, «мінімально достатня подача»)
·  Запуск проєкту та що відбувається після нього (Support-Update-Upsell, ретроспектива)
·  CV та портфоліо ПМа (Створення CV та кейсів, особисте позиціонування)

Лекції-бонуси:

·  Мáркетинг чи Маркéтинг. Різниці між роллю в агенції і в бізнесі.
Частина 1. На боці агенції Як завжди робити WOW? Стратегія чи картиночки? Як зробити так, щоб повірили, оцінили і повернулись
·  Мáркетинг чи Маркéтинг. Різниці між роллю в агенції і в бізнесі.
Частина 2. In-house О боже - виграш не головне - головне бути в грі. Як не перетворитись на космонавта. Складнощі перекладу на мову P&L Як не втратити клієнта і не розчарувати оунера
·  Валерія Русаненко. Робота із командою. Частина 1.
Як працювати з командою: ролі у digital-маркетингу (копірайтер, дизайнер, таргетолог, SEO, розробник). Як ставити завдання: структура ТЗ, дедлайни, очікування, гнучкість
·  Валерія Русаненко. Робота із командою. Частина 2.
Робота з підрядниками: пошук, бриф, тестове, контроль результату. Як вести digital-комунікацію в команді: Notion, Trello, Slack, Google Workspace. Фріланс vs In-house: коли краще що, як масштабувати проєкт

Як проходить навчання

Потягни

01
Дивитеся лекції
Систематизована методологія навчання, щоб ви отримали всі необхідні навички: від розуміння своєї ролі до вдалих запусків
02
Виконуєте домашні завдання
Домашні завдання допомагають закріпити отримані на практиці знання та почати будувати успішну кар’єру PM
03
Працюєте з куратором
Наші куратори — практики в сфері digital. Вони допоможуть з домашніми завданнями та проконсультують з усіх питань
04
Отримуєте диплом / сертифікат
Залежно від того, скільки балів наберете, ви отримуєте сертифікат чи диплом з відзнакою, який підтверджує ваші професійні знання та навички

Диплом

Найкращі учні отримають диплом від NewLook, який є документальним підтвердженням знань і навичок у сфері диджитал, а також стане вагомим доповненням до резюме

Чому NewLook?

Підтримка кураторів на всіх етапах
проходження курсу

Наші куратори — випускники курсів NewLook, які мають практичний досвід у сфері digital. Вони допоможуть, якщо виникнуть труднощі з виконанням домашніх завдань, проходженням уроків або вирішенням інших питань

Отримання диплома

Навчання на курсі Project-manager  — це не нудна теорія, а цікава й головне — результативна практика. Усі отримані знання ви відпрацьовуєте в домашніх завданнях з особистим фідбеком від кураторів курсу

Навчайтеся в зручний час

Усі уроки доступні протягом 6 місяців. Вони відкриватимуться, щойно ви виконуватимете домашні завдання. Є відкладений старт навчання, якщо ви хочете вчитися, але зараз не маєте часу

Оплата частинами без комісії

Сплачуйте курс із розтермінуванням до 3 місяців
без комісії. Усі відсотки ми беремо на себе
Залиште заявку — і ми зв'яжемося
з вами, щоб підібрати для вас
найкомфортніший спосіб оплати
АКЦІЯ ДО 1 ВЕРЕСНЯ ВІД NEWLOOK
Знижка -50% + міні-курс на вибір в подарунок
Залишай заявку і пиши менеджеру в телеграм
Акція СТРАШЕННО ПРИВАБЛИВА ПРОПОЗИЦІЯ від NewLook
бронюй місце та отримуй міні-курс  в подарунок
Залишай заявку і пиши менеджеру в телеграм

Відповіді на поширені запитання

Скільки годин на тиждень мені треба приділяти курсу?

Ви можете проходити навчання в зручному для себе темпі. У середньому уроки тривають 25-40 хвилин. Це оптимальний час, який можна виділити щодня, щоб проходити навчання поступово й безперервно.

Хто допомагатиме мені на курсі?

Наші куратори — найкращі фахівці у сфері digital. Вони постійно будуть із вами на зв'язку та відповідатимуть на всі ваші запитання.

Чи діють якісь програми розтермінування?

Так. Ми зробили все можливе, щоб при виборі навчання ціна вас не спиняла. У нас діє найвигідніша система оплати частинами, тому що всі відсотки ми беремо на себе

Чи я зможу спілкуватися з викладачами?

Так. Ви можете спілкуватись з викладачами в рамках Q&A сесій.

Який графік навчання? Чи вдасться мені поєднувати його з роботою?

Так. Усі уроки в записі, розміщені на платформі й відкриваються поступово. Доступні для перегляду в будь-який зручний для вас час

Чи підійде мені програма, якщо я — початківець?

У кожному нашому курсі є базові знання, щоб ввести в курс справи новачків. А поглиблені лекції допоможуть вам прокачати всі скіли.

Детальніше про курс
«PROJECT-MANAGER»

⏳ Тривалість курсу:
1,5 місяці
☝️ Кількість занять:
27
🕓 Скільки часу триває один урок:
25-40 хвилин
✔️ Формат навчання:
онлайн
📌 Документ про завершення навчання:
диплом / сертифікат
💸 Яка заробітна плата (ЗП) може бути у АІ контент-кріейтора:
$1000-$1500 в місяць

Можете також переглянути

8 тижнів

SMM-спеціаліст

Комплексний курс зі створення якісного та ефективного контенту для соцмереж, на якому опануєте перспективну професію SMM-спеціаліста. Фото- та відеозйомка, Stories та просування
6 тижнів

Таргет 4.0

Практичний курс, на якому навчитеся налаштовувати та запускати прибуткові рекламні кампанії у Facebook та Instagram. Дізнаєтеся, як просувати власний бізнес або опануєте професію таргетолога та будете вести рекламу клієнтів