Target 4.0

Навчіться запускати ефективні рекламні кампанії
у Facebook та Instagram. Збільшіть кількість продажів та
потенційних клієнтів у своєму бізнесі. Або отримайте
прибуткову професію таргетолога.

Обрати тариф

80+

Інформативних
уроків

10

Навчальних блоків

6

Онлайн сесій
“Питання-Відповідь”
зі спікером курсу
Стара ціна $530

39%

Замовників SMM-послуг хочуть
також послуги з налаштування
таргетованої реклами

741

Вакансія таргетолога відкрита
прямо зараз

В 3-4 рази

Збільшуються продажі,
при ефективному налаштуванні
таргетингової реклами

Середня заробітна
плата на ринку
400$ за проект

Рівень гонорару таргетологів
зростає щороку, та за 5 років
зріс у 4,5 рази

$90

2017

$400

2022

Цей курс для вас, якщо ви:

Ви хочете змінити професію,
та отримати навички, які
принесуть вам дохід в будь-
якій точці світу.
У вас є бізнес і ви хочете навчитися ефективно рекламувати його в соціальних мережах, не зливаючи бюджет, а заробляючи на продажу своїх товарів та послуг.
Працюєте SMM-фахівцем і
хочете розширити свій пакет
послуг, щоб збільшити чек.
Ви хочете рекламувати свій
індивідуальний блог, щоб
залучити більше аудиторії.

Головний спікер

Артем Крикливець

artem_kriklivets
Власник digital-агентства Click Marketing.
У таргеті вже 6+ років. Працював більш ніж із
сотнею різних проектів: Дніпровська міська рада,
Joom, Big Money Univesity, SkillUp, Lift Marketing,
TermoPlaza, Cosmolot, Slots City, Vbet, FeelsArt.ai,
Amrita Studio, Марина Бурмака та інші.
Запустив рекламні компанії на бюджет
понад $5 000 000

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

01

Пацювати з бізнес-сторінками
та бізнес-менеджером;

02

Обирати цілі
рекламних кампаній;

03

Знімати та монтувати відео,
які залучають аудиторію

04

Створювати ефективні рекламні
креативи та посадкові сторінки;

05

Налаштовувати та запускати
прибуткові рекламні кампанії;

06

Аналізувати результат та
масштабувати рекламу;

Під час навчання ви освоїте основні
інструменти для роботи:

Canva
Crello
Facebook Ads
Facebook Pixel
Facebook BM
Piktochart

Що кажуть ті, хто вже
пройшов навчання

Ирина

Точка А

SMM-фахівець

Точка Б

Розширила пакет послуг для своїх
клієнтів і таким чином підвищила
чек на свої послуги
Алина

Точка А

SMM-фахівець

Точка Б

Налаштовує рекламні кампанії із
CTR 4,28 для своїх клієнтів
Наталья

Точка А

Інтернет-маркетолог, архітектор
автоворонок

Точка Б

Через три місяці після навчання 3 клієнти на
рекламу.
Ніша: нерухомість
Лилия

Точка А

Власниця магазину дитячого
одягу та взуття

Точка Б

Сама налаштовує рекламу для свого
бізнесу, запускає прибуткові рекламні
кампанії та підвищила дохід у 2 рази
Елена

Точка А

Офіс менеджер

Точка Б

Розібралася у всіх тонкощах таргету та
успішно налаштовує рекламу своїм клієнтам

Програма курсу

Модуль 1. Цілі та впевненість

Синдром самозванця
Постановка цілей

Модуль 2. Digital marketing – що це таке?

Ази маркетингу
Що таке інтернет-маркетинг?
Що таке таргет і хто такий таргетолог?
Все про рекламу ФБ
Блокування ФБ

Модуль 3. Ознайомлення з бізнес-стороною FB

Створюємо власний профіль ФБ
Ієрархія інструментів ФБ
Створюємо свою бізнес-сторінку
Знайомимося з рекламним кабінетом ФБ
Створення бізнес-менеджера

Модуль 4. Цілі рекламних кампаній

Рекламні цілі ФБ
Рекламна ціль «Трафік»
Рекламна ціль «Повідомлення»
Рекламна ціль «Конверсія»
Рекламна ціль «Відео»
Рекламна ціль «Охоплення»
Рекламна ціль "Генерація лідів"

Модуль 5. Аудиторії FB

Що таке FB Pixel та як його створити?
Приклади встановлення FB Pixel
Аудиторії. Огляд усіх аудиторій
Основна аудиторія
Формуємо основну аудиторію для реклами.
Користувальницька аудиторія
Схожа аудиторія

Модуль 6. Створення рекламного оголошення

Що таке "креативи"?
Психологія впливу на глядача
Як і де робити креативи?
Основи копірайтингу
Бібліотека реклами ФБ

Модуль 7. Покроковий запуск

Огляд інструментів РК
Структура РК
Бюджет РК
Налаштування РК
Структура РК з аудиторією LaL
Створення ретаргетинг кампанії
Блокування ФБ
Тестування РК
Кнопочка "Просувати"

Модуль 8. Маркетингова стратегія

Аналіз ЦА
Аналіз конкурентів
УТП
Посадкові сторінки: види
Бонусний урок. Упаковка профілю Інстаграм

Модуль 9. Первинний аналіз РК

Аналіз РК
Оптимізація РК
Приклад оптимізації РК
Масштабування РК
Топ-7 помилок при роботі з рекламою Facebook

Модуль 10. Професія "Таргетолог"

Таргетолог на фрілансі та в агентстві
Як таргетологу шукати замовників
Про роботу із замовниками. Бриф таргетолога
Упаковка себе як фахівця
Упаковка профілю
Зідзвон з потенційним клієнтом
Пошук клієнтів за кордоном
Ведення звітності клієнту

Результати рекламних
кампаній наших учнів

Ніша

Доставка їжі (піцерія Nonna)

Період

11 днів

Рекламний бюджет

130$

Охоплення

104 223

Ціна за клік

0.11$

Анастасія

Пройшла курс по таргету

Підписки за цей період

+306

Кількість заявок

151 реалізованих (потенційних більше)

Дохід, без врахування знижки

5500$

Дохід, з врахуванням знижки

5000$

Як проходить навчання

Потягни

01
Дивитесь лекції
Систематизована методологія навчання, щоб ви
отримали всі необхідні навички - від знайомства з
рекламним кабінетом, до запуску прибуткових
рекламних кампаній.
02
Виконуєте домашні завдання
Домашні завдання дозволяють
закріпити отримані знання на практиці
та почати розвивати та просувати свою сторінку вже під час навчання.
03
Працюйте з куратором
Наші куратори практикуючі SMM-спеціалісти, які ведуть проекти для власників бізнесу, завжди допоможуть з домашніми завданнями та проконсультують по всім питанням
04
Отримуйте сертифікат
За підсумками набраних балів ви отримуєте сертифікат чи диплом з відзнакою, який є підтвердженням ваших професійних знань та навичок.

Диплом

Після проходження курсу найкращі учні отримають
Диплом NewLook, який є документальним
підтвердженням отриманих знань та навичок у сфері Таргету та Digital стане вагомим доповненням до резюме!

Тариф "Таргетолог" - це:

10 модулів/ 80+ уроків
Практичні домашні завдання
6 онлайн-сесій “Питання-Відповідь”
Додаткові чек-листи та гайди до кожної теми
Сертифікат або диплом після закінчення курсу
Перевірка ДЗ та зворотний зв'язок з усіх питань від куратора 1,5 місяці
Доступ до закритої спільноти таргетологів
Доступ до закритого чату з вакансії від NewLook

Чому всі ці люди
обирають нас?

Підтримка кураторів на всіх етапах
проходження курсу

Підтримка кураторів на всіх етапах проходження курсу
Куратори, які працюватимуть з вами – практикуючі
таргетологи та самі колишні учні курсів від NewLook. Їхнє
основне завдання — допомогти вам пройти всі уроки та
домашні завдання з максимальним результатом

Сесії Питання-Відповідь з Іриною
Вахітовою

Задавайте свої питання на живих
зустрічах спікеру-експерту і без проблем
розбирайтеся у всіх тонкощах
налаштування рекламної кампанії.

Навчайтеся у зручний час

Усі уроки доступні протягом 1 року, відкриваються в міру
проходження та виконання домашніх завдань. Є відкладений
старт навчання, якщо ви хочете вчитися, але зараз не маєте
часу.

Отримання диплома

Навчання на курсі Target 4.0 це не нудна теорія, а
цікава, а головне – результативна практика. Усі
отримані знання ви відпрацьовуєте у домашніх
завданнях!

А ще
тому що

35%

Учнів, які пройшли в нас курси по
SMM продовжили навчання на
Target, щоб розширити свої послуги
та збільшити чек

35 000+

Учнів вже пройшло
навчання

4

Роки створюємо
навчальні програми

350$

Мінімальний чек за
проект на позиції
таргетолога, після
проходження навчання
Кожен 3 учень на курсі
Target 4.0 - приватний
підприємець

Послуга оплата частинами без комісії

Оплачуйте курс із розтермінуванням до 3 місяців
без комісії. Всі відсотки ми беремо на себе.
Просто залиште свою заявку і ми
зв'яжемося з вами, щоб підібрати
найбільш комфортний спосіб оплати.

Тариф
"Таргетолог"

Наш менеджер зв’яжеться з вами

Вартість
курсу
$345
13 800 грн
$575
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Відповіді на поширені запитання

Скільки часу потрібно витрачати на курс щотижня?

Навчання займе близько 20 хвилин щодня, і ви можете вчитися у власному темпі

Хто підтримуватиме мене під час навчання?

Наші куратори — це досвідчені фахівці в галузі таргетингу, які супроводжуватимуть вас протягом усього курсу

Чи є бонуси за активність на курсі?

За активну участь ви отримаєте спеціальні бонуси, знижки на майбутнє навчання та можливість участі в конкурсах

Які умови оплати?

Ви можете оплатити курс повністю або скористатися розстрочкою платежу без додаткових відсотків

Чи можу я спілкуватися з викладачами?

Ви зможете ставити запитання під час онлайн-сесій «Запитання — відповідь»

Як узгодити навчання з роботою?

Уроки доступні у запису на платформі, що дає вам змогу вчитися, коли це зручно

Чи підходить курс новачкам?

Курс місить базові й складніші лекції. Тому він підійде як новачкам, так і тим, хто хоче поглибити свої знання

Детальніше про курс
«Target 4.0» у Львові

⏳ Тривалість курсу:
6 тижнів
☝️ Кількість занять:
понад 100 уроків
🕓 Скільки часу триває один урок:
20 хв
✔️ Формат навчання:
Онлайн
📌 Документ про завершення навчання:
диплом / сертифікат
🚀 Яка заробітна плата (ЗП) може бути у таргетолога:
від 400$ за 1 проєкт
💰 Ціна курсу «Таргет»:
429$ 715$

Можете також переглянути

8 тижнів

SMM. Бізнес

Повноцінне навчання для власників бізнесу та експертів, які надають послуги. Упаковка та просування профілю,
збільшення кількості клієнтів та продажів в Instagram.
6 тижнів

SMM-спеціаліст

Комплексний курс зі створення якісного та ефективного контенту для соцмереж, на якому ви освоїте перспективну професію SMM-спеціаліста. Фото та відео зйомка, Stories та просування.

Тариф «Таргетолог»

Вартість
курсу
$345
13 800 грн
$575
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Курси таргетингу у Львові

Запит на курси таргетингу у Львові стрімко зростає, оскільки більше компаній і приватних підприємців усвідомлюють значення ефективної контекстної реклами. Якщо ви хочете здобути освіту в цьому напрямі й набути навичок, які можуть суттєво покращити ваші кампанії в Google та AdWords, ця стаття розкриє вам потенціал курсів PPC та контекстної реклами у Львові. Ви дізнаєтеся, як це навчання може допомогти вам збільшити бюджет і клієнтську базу.

Курси PPC та таргетолог навчання

Курси у Львові надають комплексне навчання: від основ контекстної реклами до складних стратегій адвордс. Однією з основних переваг є практичне застосування інструментів як AdWords, так і Facebook Ads. Ви не лише ознайомитеся з базовими функціями адвордс, а й навчитеся ефективно використовувати Facebook, щоб досягати своїх маркетингових цілей:
  • створення цільових сторінок;
  • націлення на специфічні демографічні групи;
  • аналіз результатів для подальшого вдосконалення стратегій тощо.
На курсах із таргетингу у Львові, окрім ключових питань у цьому напрямі, ви дізнаєтеся, як за допомогою інтеграції AdWords з Google Analytics глибше аналізувати поведінку користувачів на сайті після кліку на оголошення.

Ви зрозумієте етапи створення й впровадження рекламних стратегій, що відповідають сучасним технологічним стандартам. Навчальні програми розроблені так, щоб дати вам знання, які одразу можна застосувати в реальних умовах, поєднуючи освітні методи з практичними рішеннями в галузі IT.

Навчання контекстної реклами: на курсах чи самостійно

Перш ніж прийняти рішення, що більше підходить саме вам, перечитайте переваги та недоліки самостійного створення рекламних оголошень порівняно з вивченням цього на курсах.
Курси
Курси мають чітку структуру та план. Це допомагатиме вам залишатися організованими та зосередженими протягом усього періоду навчання.

Ви завжди зможете звернутися по консультацію до викладача й отримати фідбек на своє домашнє завдання, якщо воно передбачене навчальною програмою.

Навчання на курсах може мотивувати вас й участю в ком’юніті за спільними інтересами, де всі учасники обмінюються досвідом, радяться одне з одним й просто спілкуються на професійні та особисті теми.

Мінуси
  • часто є обмеження за часом на виконання домашніх завдань;
  • треба вчитися за графіком, який може не відповідати вашому;
  • ви не можете обирати теми, а вивчати лише ті, які є в навчальній програмі.
Урахуйте це, коли будете вирішувати, курси якої школи обрати.
Самостійне навчання
Спочатку самостійне навчання може видатися привабливим, бо не змушуватиме вас підлаштовувати свій особистий графік під когось і вчити ті питання, які ви вже знаєте або які вам просто не цікаві.

Ви можете заощадити кошти, бо зараз є багато безплатного контенту на тему контекстної реклами у вільному доступі. Однак у такому контенті часто інформація викладена поверхнево, а на практиці саме точкові роз'яснення експертів допомагають розібратися в темі повністю.

Ще трохи мінусів:
  • без чіткого плану вам буде складно визначити, які матеріали вивчати та в якій послідовності;
  • вам буде складно рівномірно розподілити час, ресурс і фокус своєї уваги, щоб опанувати тему повністю;
  • вам не буде кому поставити уточнювальні запитання, якщо щось не зрозумієте;
  • ви не отримаєте диплом або сертифікат, який збільшить ваші шанси отримати бажану роботу;
  • вам не буде кому поставити уточнювальні запитання, якщо щось не зрозумієте;підтримувати високий рівень мотивації вам може бути складно, коли поставатимете перед труднощами або коли навчальний процес затягуватиметься.
Як бачите, в обох форматах є переваги й недоліки  Ми рекомендуємо вам їх зважити й вибрати той, який найкраще відповідає вашим можливостям і потребам.

Кому підійдуть курси контекстної реклами?

Курси контекстної реклами ідеально підходять для новачків у галузі PPC, власників малого та середнього бізнесу, а також маркетологів, які хочуть поглибити свої знання.
1. Новачки в галузі PPC
Новачки опанують базу, необхідну для успішного старту. Вони дізнаються про основні концепції та інструменти, необхідні для створення Google Ads. Ці знання допоможуть новачкам зрозуміти, з чого почати налаштування, як правильно формулювати та оптимізувати оголошення для різних цільових аудиторій і як не припускатися поширених помилок.
2. Власники малого та середнього бізнесу

Власники бізнесу отримають інструменти та знання, щоб самостійно просувати свої продукти або послуги через контекстну рекламу. Вони навчаться:
  • самостійності дій — налаштовування й керування рекламними кампаніями дасть їм  змогу заощаджувати на послугах агенцій чи фрилансерів;
  • аналізу ефективності — розуміння ключових показників ефективності (KPIs) та аналітики Google дає змогу оптимізувати налаштування рекламних кампаній та збільшити ROI;
  • таргету — ці навички допоможуть точно націлювати рекламу на потрібну аудиторію, збільшуючи ймовірність конверсії.
Пройшовши це навчання, власники бізнесу навіть, якщо не будуть займатися налаштуванням самостійно, зможуть легко формувати ТЗ для підрядників і аналізувати результати.
3. Маркетологи

Досвідчені маркетологи поглиблять знання, дізнаються про нові тренди в галузі контекстної реклами, а також:
  • вивчать складні стратегії та техніки оптимізації;
  • ознайомляться з новітніми інструментами та платформами для автоматизації та покращення результативності;
  • зав'яжуть корисні професійні контакти з іншими фахівцями.
Курси контекстної реклами забезпечують фундаментальні знання й практичні навички, необхідні для успіху в цифровому маркетингу. Вони відкривають ширші можливості для особистого та професійного росту, забезпечуючи все необхідне для реалізації ефективних рекламних стратегій.

Курси з таргетингу та PPC реклами

Ви навчитеся створювати цільові сторінки, які конвертують відвідувачів у клієнтів, та ефективно управляти рекламними бюджетами.

Вивчення таргетингу та PPC реклами у school SMM NewLook має такі переваги:
  • практичний досвід — реальні кейси та практичні завдання дають змогу глибше зануритися в матеріал і краще засвоювати інформацію;
  • професійні викладачі — вас навчатимуть досвідчені фахівці-практики, які поділяться реальними історіями успіху та проблемами в ніші таргету та PPC реклами;
  • документи про закінчення навчання — дипломи й сертифікати підвищать вашу конкурентоспроможність на ринку праці;
  • мережа контактів — пройшовши навчання в нас, ви зможете налагодити зв'язки з іншими фахівцями в цій самій галузі, що може допоможе вашій кар'єрі;
  • гнучкість — ми пропонуємо онлайн-формат навчання, що дасть вам змогу гнучко планувати свій час і поєднувати навчання з роботою або іншими заняттями.
Ці переваги роблять навчання з таргетингу та PPC незамінними для тих, хто хоче розвивати свої навички та будувати кар'єру в цифровому маркетингу.

Курси PPC — навчання таргетологів з працевлаштуванням

Після завершення навчання багато шкіл, зокрема й наша school SMM NewLook, рекомендують своїх випускників компаніям і приватним підприємцям, коли такий запит від них надходить. Також у нашій онлайн-школі є канал із вакансіями, які доступні всім нашим учням і випускникам.

Приєднуйтеся до курсів таргетингу у Львові від нашої онлайн-школи й здобудьте навички, які допоможуть стати затребуваним фахівцем на ринку праці!