Як SMM-спеціалісту просувати експертний блог та знаходити клієнтів?

Якщо ви хоча б трошки знайомі зі сферою SMM, ви знаєте, що ведення експертного блогу — один з найефективніших способів знайти потенційних клієнтів та підвищити свою впізнаваність на професійному ринку.

Безкоштовний майстер-клас

для SMM-спеціалістів

Дізнатися більше

ТОП-4 причини вести особистий блог:

  1. Можливість проявлятися. Дуже часто SMM-спеціаліст веде 3-4 проєкти одночасно і повинен підлаштовуватись під стиль та ідею бізнесу, який просуває. Особистий блог — ідеальний варіант для того, щоб нарешті постити те, що хочеться, а не те, що затвердив керівник.
  2. Можливість знайти нових клієнтів. Вочевидь власник бізнесу наймає людину, яка робить те, чого він сам не може або не хоче робити. Чим більше ви доводите свою експертність в блозі — тим більше потенційних клієнтів будуть звертатись саме до вас.
  3. Чудове коммʼюніті. Люди, які будуть підписані на вас — це ваші однодумці. Блог — чудова можливість знайомитись з цікавими людьми, з якими є багато спільного. До того ж знайомства нерідко бувають корисними!
  4. Можливість допомогти. Так, дуже альтруїстичний пункт, але він не менш важливий! Ви можете допомогти починаючим діджитал-спеціалістам або власникам бізнесу, у яких поки не вистачає грошей найняти SMM-спеціаліста. Повірте, чим більше ви безкорисливо віддаєте, тим більше можливостей отримуєте від життя!



Добре, от ви нарешті зважились на ведення експертного блогу. А як тепер транслювати свою експертність?

  1. Визначте, в чому ви експерт та в чому ваша компетенція
  2. Зрозумійте, в яких темах ви розбираєтесь найкраще
  3. Покажіть, які результати мають ваші клієнти. (Бо говорити — не мішки таскати!)
  4. Розкажіть аудиторії про свій шлях становлення, як експерта
  5. Розповідайте більше про свої навички та знання
  6. Розкажіть, за якими порадами до вас звертаються найчастіше
  7. Діліться кейсами, відгуками та результатами
  8. Більше розповідайте про послуги, які надаєте. Що в них входить? Яка вартість?
  9. Сформулюйте, яку користь ви даєте людям


Як оформити хайлайтс та пости так, щоб люди одразу бачили вашу експертність та досвід? Як знаходити нових клієнтів та створювати контент, який залучає?
Ось декілька гарних прикладів та порад!

smm спеціаліст це
як вести блог

У них автори блогів вдало поєднують пости про своє життя та експертність, користь та історії про особисте.
Порада: не пишіть лише “інформативні, нудні та корисні” пости, бо люди тягнуться до людей, енергетики, подачі, а вже потім до експертності.

Як ви можете бачити, експертні пости виділяються окремо: теми вказані на обкладинці. Так читачам буде набагато легше зрозуміти, про що йдеться мова, а вам буде зручніше будувати план візуалу.

Також зверніть увагу на те, як оформлені й ведуться розповіді з хайлайтс. Там експерти розповідають про свої кейси, запуски курсів та поради спеціалістам.

Як бачите, нічого складного немає! Якщо ці люди змогли почати та досягти успіху, ви також можете це зробити!


Запамʼятайте, що страх — лише у вашій уяві! Нічого страшного не може статись, якщо ви почнете розвиватись, як експерт. Як там кажуть?
«Сплячому дістаються лише сни»

Команда New Look вірить, що у вас все вийде, якщо докласти достатньо зусиль та витримки! А на початку шляху в SMM вам точно стане в нагоді наш безкоштовний майстер-клас для починаючих смм-спеціалістів!

Автор статті:  
Поліщук Яна