Якщо ви хоча б трошки знайомі зі сферою SMM, ви знаєте, що ведення експертного блогу — один з найефективніших способів знайти потенційних клієнтів та підвищити свою впізнаваність на професійному ринку.
Добре, от ви нарешті зважились на ведення експертного блогу. А як тепер транслювати свою експертність?
Як оформити хайлайтс та пости так, щоб люди одразу бачили вашу експертність та досвід? Як знаходити нових клієнтів та створювати контент, який залучає?
Ось декілька гарних прикладів та порад!
У них автори блогів вдало поєднують пости про своє життя та експертність, користь та історії про особисте.
Порада: не пишіть лише “інформативні, нудні та корисні” пости, бо люди тягнуться до людей, енергетики, подачі, а вже потім до експертності.
Як ви можете бачити, експертні пости виділяються окремо: теми вказані на обкладинці. Так читачам буде набагато легше зрозуміти, про що йдеться мова, а вам буде зручніше будувати план візуалу.
Також зверніть увагу на те, як оформлені й ведуться розповіді з хайлайтс. Там експерти розповідають про свої кейси, запуски курсів та поради спеціалістам.
Як бачите, нічого складного немає! Якщо ці люди змогли почати та досягти успіху, ви також можете це зробити!
Запамʼятайте, що страх — лише у вашій уяві! Нічого страшного не може статись, якщо ви почнете розвиватись, як експерт. Як там кажуть?
«Сплячому дістаються лише сни»
Команда New Look вірить, що у вас все вийде, якщо докласти достатньо зусиль та витримки! А на початку шляху в SMM вам точно стане в нагоді наш безкоштовний майстер-клас для починаючих смм-спеціалістів!