Перш за все, хочемо зазначити, щоб створювати ефектні кадри та стрічку в соцмережах, вам не потрібна професійна техніка.
Все що вам необхідно - це смартфон та вміння використовувати всі його можливості на повну!
Щоб досягти найкращого ефекту та результату, дотримуйтесь декількох порад при публікації фото/відео в стрічку:
Єдиний стиль обробки:
Намагайтеся використовувати 1-3 фільтри для обробки, тоді ваша стрічка виглядатиме якісно.
Різні ракурси та плани:
Використовуйте різноманітні фото у своїй стрічці. Це можуть бути: флетлеї, деталі, клоуз-апи і фото на повний зріст.
Правильно розставлені акценти кольору:
Якщо у вашій фотографії присутній елемент з кольором, що вибивається зі стрічки, продублюйте цей колір в одній з 9 наступних публікацій.
Плавні переходи від темних кадрів до світлих:
В одному профілі можна поєднувати темні та світлі, теплі та холодні знімки – достатньо робити спокійні переходи. Наприклад, якщо у вас було три світлих кадри, а зараз вам хочеться викласти темну фотографію, опублікуйте перед цим світле фото з темними акцентами. Тоді вийде, що одні відтінки перетікають в інші. Такий «градієнт» гарно виглядає у стрічці та допоможе вписати у неї фотографії ваших клієнтів.
Визначтесь зі схемою публікацій:
Подумайте, як ви будете розміщувати або чергувати фото у своєму профілі.
Найпопулярніші схеми розміщення фото:
• горизонталь
• вертикаль
• шахи
Програми для планування стрічки
Щоб заздалегідь планувати контент для Інстаграм, використовуйте спеціальні програми. В них зручно завантажувати фотографії, комбінувати їх і вибирати ідеальну послідовність публікацій.
Ми радимо спробувати програми Unum, Inpreview або Garny. Для планування одного облікового запису достатньо безкоштовної версії будь-якого з них.