Ще кілька років тому мати сторінку в соціальних мережах компанії було необов’язково. Є – добре, немає – ну і нехай. Її наявність сприймалася більше як іміджевий атрибут, ніж реальний маркетинговий інструмент чи канал збільшення продажів. Навіть такий онлайн-бізнес, як інтернет-магазини, рідко користувався соціальними мережами в комерційних цілях.
Сьогодні ситуація кардинальним чином змінилася – без повноцінного використання соціальних мереж не обходиться жодна ефективна маркетингова стратегія розвитку компанії та її просування. Ними користуються міжнародні корпорації й невеликі фірми на 2-3 людини, які працюють на В2С і В2В ринках. Масштаб компанії не має значення, а обмежень практично не існує.
Давайте розберемося, навіщо бізнесу використовувати соц.мережі в цілому, навіть якщо бізнес не продає онлайн?
Загальна аудиторія соціальних мереж тільки в Україні налічує понад 20 млн осіб. Практично кожен платоспроможний мешканець країни має акаунт у соцмережі, і не в одній. Тут можна виділити будь-яку цільову аудиторію. Жоден інший маркетинговий канал не дозволяє одночасно охопити таку кількість людей.Для порівняння: кількість користувачів, які дивляться найбільш топовий національний телеканал України, знаходиться на рівні 1 млн осіб. Тиражі відомих журналів не перевищують і 50 тисяч примірників.
Щоб створити власну сторінку, гроші взагалі не потрібні. Для запуску найпростішої рекламної кампанії досить і 5 доларів, що може собі дозволити будь-який підприємець.Але акаунт компанії практично не працює без достатньої кількості підписників. Для їх залучення можна самостійно запрошувати людей (безкоштовно) або скористатися послугами спеціалізованих компаній. Вартість їх роботи досить прийнятна.
За те, що профіль компанії знаходиться у соціальних мережах, останні не беруть оплату. Акаунт залишається робочим незалежно від того, чи є в ньому активність. Більшість можливостей, що надаються соцмережею, також безкоштовні. Наприклад, постинг, проведення конкурсів, спілкування зі споживачами, у тому числі з питань продажів.
Соціальні мережі – це спілкування. У них можна не тільки ділитися інформацією, а й отримувати від учасників групи або профілю зворотний зв’язок. Що це дає:
Для деяких ринків пряме спілкування замінює сервіс, call-центр, інтернет-магазин. Наразі в Україні є такі площадки для просування в соц.мережах:
До речі, нещодавно в Телеграмі зявилась функція “сторіз”. ЇЇ також можна використовувати для просування своїх послуг, товару, але поки що ця функція недоступна для каналів, тільки для власних акаунтів.Але найголовніша думка нашої статті сьогодні звучить так: “Не важливо, скільки каналів зв'язку ви маєте з аудиторією, важлива регулярність та якість. Якщо у вас немає часу вести абсолютно кожен канал якісно, оберіть для себе 2 найголовніших.А щоб дізнатись більше про світ діджитал, отримати поради щодо контенту, безліч корисних шаблонів для сторіс та списки необхідних для роботи додатків, підписуйтесь на наш Телеграм-канал!