22.12
19:00 Europe/Kiyv
Online
/
Безкоштовний
майстер-клас
Як стати РМ-ом у
креативній
агенції
у 2026 році?
Бонус за реєстрацію
“Тест: чи підходиш ти на роль
PM-а в креативі”
Забрати бонус



Цей ефір для
тебе, якщо ти:
Хочеш увійти в креативну індустрію з нуля
Навчись вести маркетингові проєкти від запуску до реалізації
Проджект-менеджер з досвідом до 1 року
Структуруй свої знання та отримай актуальні інсайти про цю сферу
SMM, ПРОДЮСЕР, ДИЗАЙНЕР, ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕР
Перейди на нову стратегічну роль та керуй власною командою
ВЛАСНИК АГЕНЦІЇ АБО СЕРЕДНЬОГО/МАЛОГО БІЗНЕСУ
Виберись з операційної рутини й делегуй управління
Без рожевих обіцянок.
Про зарплати, кампанії,
навантаження та відповідальність.
Чому 2026 — найкращий час
аби увійти в креативну індустрію?
67 вакансій на РМ-а
в маркетингу відкрито прямо зараз тільки на work.ua
великі бренди
інвестують у креатив, маркетинг і комунікації більше, ніж будь-коли
креативні агенції
працюють з масштабними кампаніями, запусками продуктів і репутацією брендів
PM у креативі
ключова роль між клієнтом, командою та бізнес-результатом
Мрієш працювати у креативній агенції…

подобається креатив,
але дратує хаос

хочеш рости, але не розумієш, з чого почати

Боїшся, що “я не
потягну” чи “це не моє”

не до кінця розумієш, чим PM у креативі відрізняється від інших ролей
Які інсайти про роль
PM-а у креативі
ти забереш у 2026 рік
за 1.5 години:

Хто такий РМ у маркетинговій/креативній агенції:
чим займається насправді, а не в вакансіях
Реалії ринку без рожевих окулярів
скільки, насправді, ти будеш отримувати та чому не обов’язково йти в ІТ, щоб стати PM-ом


Які навички треба мати на старті у 2026
що треба знати про маркетингові проєкти, аби успішно закривати їх
Страхи та рішення для РМ-а в креативній агенці
“Я не потягну стільки клієнтів”, “Я не вмію планувати”, “Як зробити так, щоб команда мене поважала та слухалась”

Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі /Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі /
Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка /

Ольга Довженко
Project Manager з 11+ роками досвіду у креативних агенціях Spiilka та Fedoriv Agency.
Працювала з Fanta, Roshen, Samsung, MEGOGO, Uklon, Мінцифрою, Планетою Кіно та десятками інших брендів.
Спеціалізується на структуруванні хаотичних процесів та побудові ефективної комунікації між клієнтом і командою.