22.12
19:00 Europe/Kiyv
Online
/
Безкоштовний
майстер-клас
Як стати РМ-ом у

креативній

агенції
у 2026 році?
Бонус за реєстрацію
“Тест: чи підходиш ти на роль
PM-а в креативі”
Забрати бонус

Цей ефір для
тебе,
якщо ти:

01

Хочеш увійти в креативну індустрію з нуля

Навчись вести маркетингові проєкти від запуску до реалізації
02

Проджект-менеджер з досвідом до 1 року

Структуруй свої знання та отримай актуальні інсайти про цю сферу
03

SMM, ПРОДЮСЕР, ДИЗАЙНЕР, ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕР

Перейди на нову стратегічну роль та керуй власною командою
04

ВЛАСНИК АГЕНЦІЇ АБО СЕРЕДНЬОГО/МАЛОГО БІЗНЕСУ

Виберись з операційної рутини й делегуй управління
Без рожевих обіцянок.
Про зарплати, кампанії,  
навантаження та відповідальність.

Чому 2026 — найкращий час

аби увійти в креативну індустрію?

67 вакансій на РМ-а

в маркетингу відкрито прямо зараз тільки на work.ua

великі бренди

інвестують у креатив, маркетинг і комунікації більше, ніж будь-коли

креативні агенції

працюють з масштабними кампаніями, запусками продуктів і репутацією брендів

PM у креативі

ключова роль між клієнтом, командою та бізнес-результатом

Мрієш працювати у креативній агенції…

подобається креатив,
але дратує хаос
хочеш рости, але не розумієш, з чого почати
Боїшся, що “я не
потягну” чи “це не моє”
не до кінця розумієш, чим PM у креативі відрізняється від інших ролей

Які інсайти про роль
PM-а у креативі

ти забереш у 2026 рік
за 1.5 години:
Хто такий РМ у маркетинговій/креативній агенції:
чим займається насправді, а не в вакансіях
Реалії ринку без рожевих окулярів
скільки, насправді, ти будеш отримувати та чому не обов’язково йти в ІТ, щоб стати PM-ом
Які навички треба мати на старті у 2026
що треба знати про маркетингові проєкти, аби успішно закривати їх
Страхи та рішення для РМ-а в креативній агенці
“Я не потягну стільки клієнтів”, “Я не вмію планувати”, “Як зробити так, щоб команда мене поважала та слухалась”
Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі /Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі / Роль PM-а у креативі /
Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка / Спікерка /

Ольга Довженко

Project Manager з 11+ роками досвіду у креативних агенціях Spiilka та Fedoriv Agency.

Працювала з Fanta, Roshen, Samsung, MEGOGO, Uklon, Мінцифрою, Планетою Кіно та десятками інших брендів.
Спеціалізується на структуруванні хаотичних процесів та побудові ефективної комунікації між клієнтом і командою.
Ти можеш ще довго думати, чи підходить тобі креативна індустрія.
А можеш за 1,5 години зрозуміти це точно.
Дякую, записали твої дані з тобою зв’яжеться менеджер
Упс! Щось пішло не так,
спробуйте ще раз.