Target 4.0

Навчіться запускати ефективні рекламні кампанії
у Facebook та Instagram. Збільшіть кількість продажів та
потенційних клієнтів у своєму бізнесі. Або отримайте
прибуткову професію таргетолога.

Обрати тариф

80+

Інформативних
уроків

10

Навчальних блоків

6

Онлайн сесій
“Питання-Відповідь”
зі спікером курсу
Стара ціна $530

39%

Замовників SMM-послуг хочуть
також послуги з налаштування
таргетованої реклами

741

Вакансія таргетолога відкрита
прямо зараз

В 3-4 рази

Збільшуються продажі,
при ефективному налаштуванні
таргетингової реклами

Середня заробітна
плата на ринку
400$ за проект

Рівень гонорару таргетологів
зростає щороку, та за 5 років
зріс у 4,5 рази

$90

2017

$400

2022

Цей курс для вас, якщо ви:

Ви хочете змінити професію,
та отримати навички, які
принесуть вам дохід в будь-
якій точці світу.
У вас є бізнес і ви хочете навчитися ефективно рекламувати його в соціальних мережах, не зливаючи бюджет, а заробляючи на продажу своїх товарів та послуг.
Працюєте SMM-фахівцем і
хочете розширити свій пакет
послуг, щоб збільшити чек.
Ви хочете рекламувати свій
індивідуальний блог, щоб
залучити більше аудиторії.

Головний спікер

Артем Крикливець

artem_kriklivets
Власник digital-агентства Click Marketing.
У таргеті вже 6+ років. Працював більш ніж із
сотнею різних проектів: Дніпровська міська рада,
Joom, Big Money Univesity, SkillUp, Lift Marketing,
TermoPlaza, Cosmolot, Slots City, Vbet, FeelsArt.ai,
Amrita Studio, Марина Бурмака та інші.
Запустив рекламні компанії на бюджет
понад $5 000 000

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

01

Пацювати з бізнес-сторінками
та бізнес-менеджером;

02

Обирати цілі
рекламних кампаній;

03

Знімати та монтувати відео,
які залучають аудиторію

04

Створювати ефективні рекламні
креативи та посадкові сторінки;

05

Налаштовувати та запускати
прибуткові рекламні кампанії;

06

Аналізувати результат та
масштабувати рекламу;

Під час навчання ви освоїте основні
інструменти для роботи:

Canva
Crello
Facebook Ads
Facebook Pixel
Facebook BM
Piktochart

Що кажуть ті, хто вже
пройшов навчання

Ирина

Точка А

SMM-фахівець

Точка Б

Розширила пакет послуг для своїх
клієнтів і таким чином підвищила
чек на свої послуги
Алина

Точка А

SMM-фахівець

Точка Б

Налаштовує рекламні кампанії із
CTR 4,28 для своїх клієнтів
Наталья

Точка А

Інтернет-маркетолог, архітектор
автоворонок

Точка Б

Через три місяці після навчання 3 клієнти на
рекламу.
Ніша: нерухомість
Лилия

Точка А

Власниця магазину дитячого
одягу та взуття

Точка Б

Сама налаштовує рекламу для свого
бізнесу, запускає прибуткові рекламні
кампанії та підвищила дохід у 2 рази
Елена

Точка А

Офіс менеджер

Точка Б

Розібралася у всіх тонкощах таргету та
успішно налаштовує рекламу своїм клієнтам

Програма курсу

Модуль 1. Цілі та впевненість

Синдром самозванця
Постановка цілей

Модуль 2. Digital marketing – що це таке?

Ази маркетингу
Що таке інтернет-маркетинг?
Що таке таргет і хто такий таргетолог?
Все про рекламу ФБ
Блокування ФБ

Модуль 3. Ознайомлення з бізнес-стороною FB

Створюємо власний профіль ФБ
Ієрархія інструментів ФБ
Створюємо свою бізнес-сторінку
Знайомимося з рекламним кабінетом ФБ
Створення бізнес-менеджера

Модуль 4. Цілі рекламних кампаній

Рекламні цілі ФБ
Рекламна ціль «Трафік»
Рекламна ціль «Повідомлення»
Рекламна ціль «Конверсія»
Рекламна ціль «Відео»
Рекламна ціль «Охоплення»
Рекламна ціль "Генерація лідів"

Модуль 5. Аудиторії FB

Що таке FB Pixel та як його створити?
Приклади встановлення FB Pixel
Аудиторії. Огляд усіх аудиторій
Основна аудиторія
Формуємо основну аудиторію для реклами.
Користувальницька аудиторія
Схожа аудиторія

Модуль 6. Створення рекламного оголошення

Що таке "креативи"?
Психологія впливу на глядача
Як і де робити креативи?
Основи копірайтингу
Бібліотека реклами ФБ

Модуль 7. Покроковий запуск

Огляд інструментів РК
Структура РК
Бюджет РК
Налаштування РК
Структура РК з аудиторією LaL
Створення ретаргетинг кампанії
Блокування ФБ
Тестування РК
Кнопочка "Просувати"

Модуль 8. Маркетингова стратегія

Аналіз ЦА
Аналіз конкурентів
УТП
Посадкові сторінки: види
Бонусний урок. Упаковка профілю Інстаграм

Модуль 9. Первинний аналіз РК

Аналіз РК
Оптимізація РК
Приклад оптимізації РК
Масштабування РК
Топ-7 помилок при роботі з рекламою Facebook

Модуль 10. Професія "Таргетолог"

Таргетолог на фрілансі та в агентстві
Як таргетологу шукати замовників
Про роботу із замовниками. Бриф таргетолога
Упаковка себе як фахівця
Упаковка профілю
Зідзвон з потенційним клієнтом
Пошук клієнтів за кордоном
Ведення звітності клієнту

Результати рекламних
кампаній наших учнів

Ніша

Доставка їжі (піцерія Nonna)

Період

11 днів

Рекламний бюджет

130$

Охоплення

104 223

Ціна за клік

0.11$

Анастасія

Пройшла курс по таргету

Підписки за цей період

+306

Кількість заявок

151 реалізованих (потенційних більше)

Дохід, без врахування знижки

5500$

Дохід, з врахуванням знижки

5000$

Як проходить навчання

Потягни

01
Дивитесь лекції
Систематизована методологія навчання, щоб ви
отримали всі необхідні навички - від знайомства з
рекламним кабінетом, до запуску прибуткових
рекламних кампаній.
02
Виконуєте домашні завдання
Домашні завдання дозволяють
закріпити отримані знання на практиці
та почати розвивати та просувати свою сторінку вже під час навчання.
03
Працюйте з куратором
Наші куратори практикуючі SMM-спеціалісти, які ведуть проекти для власників бізнесу, завжди допоможуть з домашніми завданнями та проконсультують по всім питанням
04
Отримуйте сертифікат
За підсумками набраних балів ви отримуєте сертифікат чи диплом з відзнакою, який є підтвердженням ваших професійних знань та навичок.

Диплом

Після проходження курсу найкращі учні отримають
Диплом NewLook, який є документальним
підтвердженням отриманих знань та навичок у сфері Таргету та Digital стане вагомим доповненням до резюме!

Тариф "Таргетолог" - це:

10 модулів/ 80+ уроків
Практичні домашні завдання
6 онлайн-сесій “Питання-Відповідь”
Додаткові чек-листи та гайди до кожної теми
Сертифікат або диплом після закінчення курсу
Перевірка ДЗ та зворотний зв'язок з усіх питань від куратора 1,5 місяці
Доступ до закритої спільноти таргетологів
Доступ до закритого чату з вакансії від NewLook

Чому всі ці люди
обирають нас?

Підтримка кураторів на всіх етапах
проходження курсу

Підтримка кураторів на всіх етапах проходження курсу
Куратори, які працюватимуть з вами – практикуючі
таргетологи та самі колишні учні курсів від NewLook. Їхнє
основне завдання — допомогти вам пройти всі уроки та
домашні завдання з максимальним результатом

Сесії Питання-Відповідь з Іриною
Вахітовою

Задавайте свої питання на живих
зустрічах спікеру-експерту і без проблем
розбирайтеся у всіх тонкощах
налаштування рекламної кампанії.

Навчайтеся у зручний час

Усі уроки доступні протягом 1 року, відкриваються в міру
проходження та виконання домашніх завдань. Є відкладений
старт навчання, якщо ви хочете вчитися, але зараз не маєте
часу.

Отримання диплома

Навчання на курсі Target 4.0 це не нудна теорія, а
цікава, а головне – результативна практика. Усі
отримані знання ви відпрацьовуєте у домашніх
завданнях!

А ще
тому що

35%

Учнів, які пройшли в нас курси по
SMM продовжили навчання на
Target, щоб розширити свої послуги
та збільшити чек

35 000+

Учнів вже пройшло
навчання

4

Роки створюємо
навчальні програми

350$

Мінімальний чек за
проект на позиції
таргетолога, після
проходження навчання
Кожен 3 учень на курсі
Target 4.0 - приватний
підприємець

Послуга оплата частинами без комісії

Оплачуйте курс із розтермінуванням до 3 місяців
без комісії. Всі відсотки ми беремо на себе.
Просто залиште свою заявку і ми
зв'яжемося з вами, щоб підібрати
найбільш комфортний спосіб оплати.

Тариф
"Таргетолог"

Наш менеджер зв’яжеться з вами

Вартість
курсу
$345
13 800 грн
$575
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Відповіді на часті запитання

Скільки годин на тиждень мені потрібно буде приділяти курсу?

Ви можете проходити навчання у зручному для себе темпі. Загалом тривалість уроків близько 20 хвилин. Це оптимальний час, який можна виділити щодня і проходити навчання поступово та безперервно.

Хто допомагатиме мені на курсі?

На курсі у вас буде підтримка та допомога куратора. Наші куратори це практикуючі фахівці та найкращі випускники школи, які постійно на зв'язку та готові відповісти на всі запитання!

Чи будуть бонуси за результати на курсі?

Ми завжди нагороджуємо наших найстаріших учнів! Проводимо конкурси серед учасників групи та пропонуємо особливо приємні умови подальшого навчання.

Чи діють якісь програми розтермінування?

Так, у нас діє найвигідніша система оплати частинами, тому що всі відсотки ми беремо на себе!

Чи я зможу спілкуватися з викладачами?

Звичайно, ми вважаємо, що це вкрай важливо мати можливість поставити запитання спікеру та автору курсу, тому проводимо онлайн-зустрічі «Питання-Відповідь».

Який графік навчання? Чи вдасться поєднувати його з роботою?

Так! Усі уроки записані, розміщені на платформі і відкриваються поступово. Доступні для перегляду в будь-який зручний для вас час!

Чи підійде програма початківцю?

У кожному нашому курсі є базові уроки, щоб ввести в курс справи новачків. І поглиблені лекції, щоб ви закінчили навчання, ставши професіоналом своєї справи!

Детальніше
про курс

⏳ Тривалість курсу:
6 тижнів
☝️ Кількість занять:
понад 100 уроків
🕓 Скільки часу триває один урок:
20 хв
✔️ Формат навчання:
Онлайн
📌 Документ про завершення навчання:
диплом / сертифікат
🚀 Яка заробітна плата (ЗП) може бути у таргетолога:
від 400$ за 1 проєкт
💰 Ціна курсу «Таргет»:
429$ 715$

Можете також переглянути

8 тижнів

SMM. Бізнес

Повноцінне навчання для власників бізнесу та експертів, які надають послуги. Упаковка та просування профілю,
збільшення кількості клієнтів та продажів в Instagram.
6 тижнів

SMM-спеціаліст

Комплексний курс зі створення якісного та ефективного контенту для соцмереж, на якому ви освоїте перспективну професію SMM-спеціаліста. Фото та відео зйомка, Stories та просування.

Тариф «Таргетолог»

Вартість
курсу
$345
13 800 грн
$575
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Онлайн-реклама

Один із найефективніших інструментів маркетингу, який дає змогу компаніям досягати своїх цілей, залучати нових клієнтів і збільшувати прибуток — є онлайн-реклама. З правильним підходом і стратегією вона може стати ключовим елементом успіху будь-якого бізнесу в онлайні.

Переваги онлайн реклами:

  • робота з цільовою аудиторією;
  • гнучкість і масштабованість;
  • точна вимірюваність результатів;
  • персоналізація та врахування інтересів користувача;
  • великі можливості для тестування та покращення ефективності реклами;
  • глобальне охоплення, тобто можна обирати аудиторії по всьому світу;
  • низькі витрати.

Види онлайн-реклами та їхні особливості

Залежно від цілі рекламної кампанії та ваших потреб, можна запускати PPC (Pay-Per-Click), контекстну та таргетовану рекламу. Розглянемо детальніше.

PPC
PPC-реклама — основна ідея полягає в тому, що рекламодавець платить лише тоді, коли користувач фактично виявляє інтерес до рекламного оголошення. Він клікає та переходить за посиланням на вебсайт або соцмережі. PPC-реклама може бути реалізована через контекстну рекламу в Google або через таргетовану рекламу у Facebook.

Наприклад: реклама конкретного сайту в Google, банери на сайтах з оплатою за клік — це PPC.

Контекстна реклама
Контекстна реклама — коли рекламні оголошення відображаються на вебсторінках або в результатах пошуку. Така реклама максимально відповідає інтересам і запитам конкретного користувача в конкретний момент часу.

Під час запуску контекстної реклами на результати пошуку, користувачу відображатиметься реклама із ключовими словами, які він увів у Google, і на які крутить рекламу рекламодавець.

Наприклад, користувач шукає «make up school Київ» і знаходить вашу школу в Google.

Якщо контекстна реклама запускається на вебсторінки, тоді вона відображатиметься відповідно до вмісту чи контексту сайту.

Наприклад, якщо користувач читає статтю про подорожі, реклама туристичних послуг може бути у вигляді текстового оголошення.

Таргетована реклама
Таргетована реклама — це вид онлайн-реклами, спрямований на конкретну аудиторію з певними характеристиками чи інтересами. Так, бізнес може швидко знайти свого клієнта на основі різних критеріїв, таких як вік, стать, місце розташування, інтереси, поведінка та інше. Реклама працює та показує високі результати завдяки даним про користувачів, які збираються різними джерелами: facebook, instagram; пошукові запити в Google, safari; історія переглядів тощо.

Наприклад: рекламне оголошення про English school в Facebook із налаштуваннями аудиторії: вік 24-45; сімейний статус сім'я + діти; інтереси: школа, дитячі гуртки, розвиток дитини; локація — Київ.

Для кожного виду реклами є свій онлайн-сервіс, де можна налаштовувати, відстежувати рекламу та оптимізувати бюджет. Для контекстної реклами — це GoogleAds або AdWords. Для таргетованої реклами — це FacebookAds.

Розглянемо загальні переваги та недоліки PPC, контекстної й таргетованої реклами

PPC (Pay-Per-Click) реклама

Переваги:
  • Оплата лише за фактичний клік, що допомагає економити бюджет.
  • Гнучкість у налаштуванні ключових слів та запитів, що дає змогу показувати рекламу лише цільовій аудиторії.
  • Швидкий результат і можливість змінювати стратегію на основі аналітики.
Недоліки:
  • Сильна конкуренція за популярні ключові слова, завищена ціна за клік.
  • Неефективне використання бюджету за неправильного налаштування кампаній.
Контекстна реклама

Переваги:
  • Показ реклами в контексті контенту, що цікавить користувача.
  • Можливість отримати аудиторію з різних платформ і сайтів.
  • Відносно низька вартість кліку.
Недоліки:
  • Обмежені можливості налаштування аудиторії.
  • Неможливо точно виміряти результати й ефективність реклами без використання спеціальних інструментів аналітики — adwords.
  • Ризик показу реклами в неправильному контексті, що може дати низьку конверсію або небажані асоціації з брендом.
Таргетована реклама

Переваги:
  • Можливість точно визначити цільову аудиторію та налаштувати рекламу під її інтереси.
  • Вища конверсія завдяки персоналізованому підходу до користувача.
  • Ефективне використання рекламного бюджету завдяки точному й точковому показу рекламних оголошень.
Недоліки:
  • Неможливо розмістити рекламу на сайтах чи в Google.
  • Ризик небажаного сприйняття клієнтом, якщо реклама буде надто нав'язливою.
Якщо ви хочете запускати ефективну та прибуткову PPC, контекстну чи таргетовану рекламу, вам необхідно вивчити специфіку їх налаштування та ознайомитися з відповідними сервісами: adwords та adsmanager.

Є різні методи вивчення контекстної та таргетованої реклами

  • Курси та тренінги. Безліч онлайн-платформ пропонують курси та освітні програми з налаштування реклами, і NewLook school — не виняток.
  • Онлайн-семінари та вебінари. В Україні можна знайти багато безплатних навчань з IT, digital, контекстної та таргетованої реклами.
  • Практичний досвід. Рекомендуємо створити облікові записи в AdWords, Facebook Ads. Коли ви самостійно пройдетеся по кабінетах реклами, то вже отримаєте перший досвід.
  • Блоги та онлайн-ресурси
  • Книги, присвячені digital-маркетингу та рекламі в інтернеті.
Ефективність кожного з цих методів залежить від багатьох чинників.

Чи готові ви самостійно вишукувати актуальну інформацію, навчатися методом проб і помилок, перевіряти все на власному досвіді, розбиратися в adwords чи facebook, втрачати час, сили та бюджет?

Чи ви б хотіли довіритися професіоналам і навчатися на курсі у фахівців і викладачів, отримувати рекомендації та підтримку під час навчання?

Найбільш ефективний метод навчання буде той, який підходить вашому досвіду, звичкам навчання та способу мислення. Проте курси — це можливість поглибленого навчання та практики під керівництвом професійних наставників.

Курси з таргетованої реклами необхідні вам, якщо ви:

  • Маркетолог або працюєте у сфері digital. Навчання допоможе розширити експертність або перекваліфікуватися в таргетолога.
  • Підприємець. Курси з таргетованої реклами допоможуть вам самостійно просувати свій бізнес в інтернеті, навчитися залучати нових клієнтів і збільшувати продажі.
  • Особистий бренд і блогер. Коли ви пройдете навчання, то зможете ефективно просувати свій контент, залучати нову аудиторію та збільшувати охоплення.
  • Студент чи випускник ВНЗ. Якщо ви цікавитеся кар'єрою в маркетингу або digital або хочете пройти швидкий курс і отримувати заробіток уже зараз.
  • Початківець. Якщо ви поки що не розумієтеся на створенні рекламних кампаній, але хочете отримати віддалену професію та забезпечувати себе в будь-яких умовах.
Високий попит на навчання таргетингу та на таргетологів пов’язаний із ефективністю таргетованої реклами. У Києві гонорар таргетолога становить від 30 000 грн/проєкт. Тому що бізнес розуміє цінність якісних спеціалістів і бореться за них. Початківцям потрібно лише обрати бажаний курс та отримати клієнтів уже під час навчання.

Переваги та перспективи навчання на курсі Target 4.0 від NewLook

  • Гарантований результат. На курсі Target 4.0 на вас чекає 13 практичних модулів, розроблених так, щоб ви створили та запустили свою першу прибуткову рекламну кампанію вже під час навчання.
  • Сильне ком’юніті. Ви перебуваєте в середовищі однодумців і досвідчених кураторів, у вас завжди є можливість запитати чи попросити про допомогу, якщо виникнуть труднощі.
  • Живе спілкування з викладачем. На курсі у вас будуть щотижневі зідзвони безпосередньо з автором та основним викладачем курсу.
  • Сертифікати чи диплом. Коли ви пройдете навчання, то отримаєте іменний сертифікат чи диплом про успішне завершення курсу, яке буде гідним доповненням до вашого резюме.
  • Зворотний зв’язок. На кожне виконане домашнє завдання ви отримаєте фідбек та рекомендації від куратора, щоб покращити результат.
  • Практика. На курсі ви не просто отримаєте теорію, а застосовуєте все одразу на практиці, знайомлячись із рекламним кабінетом, створюючи креативи тощо.
  • Працевлаштування. Після завершення навчання ви отримуєте доступ до закритого чату вакансій, якщо ваша мета опанувати професію таргетолога та знайти клієнтів.