SMM-спеціаліст 5.0

Навчіться створювати актуальний контент, фото, відео та Stories,
які піднімають охоплення та просувають сторінку. Починайте
заробляти від 1000 $ на веденні проектів для бізнесу та експертів!

Записатись
Стара ціна $530

90+

Інформативних
уроків

16

Модулів

22

Спікери-
експерти

3570

Актуальних вакансій в сфері SMM
на сайтах пошуку роботи прямо зараз

SMM-спеціаліст

Одна з найперспективніших
професій, яка цінується в усьому світі

Середня заробітна
плата на ринку
450$ за проект

Рівень оплати послуг SMM-
спеціаліста росте щороку та
збільшився в 5 разів протягом
останніх 6 років!

$80

2015

$450

2022

Цей курс для вас, якщо ви:

Шукаєте себе і хочете
змінити професію. Любите
фотографувати та креативити
Втратили основну роботу та потребуєте високооплачуваних
навиків, які забезпечують дохід в будь-якій ситуації
Працюєте SMM-менеджером і
хочете підвищити свій рівень,
щоб збільшити чек на свої
послуги
Ведете особистий блог і хочете навчитися залучати більше аудиторії за допомогою
контенту, Stories та просування і монетизувати сторінку

Головний спікер

Ірина Вахітова

iravakhitova
Популярний Instagram блогер з аудиторією
понад 105 тис. підписників.
Спікер курсів SMM, СторісМанія, SMM-
World. SMM-спеціаліст з досвідом понад
8 років. Працювала з такими компаніями як
Ferrero Rocher, Raffaello, Makatsaria jewelry,
АТЛ, Silpo, Schweppes, Loreal. А також
співпрацювала з багатьма медійними
особами, у тому числі Аніта Луценко,
Іраклій Макацарія, Іцхак Пінтосевич та інші.

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

Чому ви навчитесь

01

Будувати стратегію та аналізувати ЦА, конкурентів та ринок

02

Створювати якісний
контент для Instagram
акаунтів

03

Знімати та монтувати відео,
які залучають аудиторію

04

Писати тексти,
які «чіпляють»

05

Знімати Stories, які
піднімають охоплення

06

Працювати з клієнтами, як SMM-спеціаліст

07

Отримувати проекти та просувати
Instagram-сторінки клієнтів

Під час навчання ви освоїте основні
інструменти для роботи та заробітку

Pinterest
VSCO
VN
Lightroom
CapCut 2
Snapseed

Записатись на курс

Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Що кажуть ті, хто вже
пройшов навчання

Юлія

Точка А

Професійний нутриціолог

Точка Б

Розвиває особистий блог, оформила
сторінку в Instagram та отримує нових
клієнтів за допомогою просування.
Оля

Точка А

Студентка

Точка Б

Почала вести комерційну сторінку
замовнику вже під час навчання
Після закінчення навчання отримала ще
одного клієнта
Зараз веде 2 проекти
Ніша: beauty
Людмила

Точка А

Не розумілась на SMM-маркетингу

Точка Б

Освоїла необхідні знання та навички.
Сформувала пакети послуг та прайс.
Написала потенційним клієнтам з
пропозицією по консультації.
Перші клієнти та доходи вже під час
навчання

Програма курсу

Модуль 0. Вступ

Модуль 00. Організаційні моменти
Модуль 01. Робота з коучем
Модуль 02. Ефективне навчання
Модуль 03. Ораторське мистецтво
Модуль 04. Організація та системність в Notion

Модуль 1. Перший дотик до соціальних мереж

Урок 1. Кар'єрна стратегія розвитку
Урок 2. Перший контакт і брифування
Урок 3. Формати, етапи роботи з клієнтом та бюджети, план дій
Урок 4. Ціноутворення своїх послуг для спеціалістів

Модуль 2. Робота з клієнтами і продаж своїх послуг

Урок 1. Оформлення кейсів і портфоліо
Урок 2. Комерційна пропозиція
Урок 3. Робота з існуючими клієнтами та аналітика роботи

Модуль 3. Мислимо стратегічно

Урок 1. Роль стратегії в розвитку проєкту в SMM
Урок 2. Види аналізу проєкту
Урок 3. Аудит наявних соціальних мереж
Урок 4. Аналіз конкурентів
Урок 5. Аналіз цільової аудиторії і складання портретів
Урок 6. Візія бренду

Модуль 4. Створення фото-контенту

Урок 1. Контент-план і рубрикатори
Урок 2. Голос бренду
Урок 3. Техніки написання текстів
Урок 4. Як прокачувати надивленність SMM-спеціалістам

Модуль 5. Створення фото-контенту

Урок 1. Змістовний візуал
Урок 2. Теоретичний урок зі створення фото-контенту
Урок 3. Практичний урок зі створення фото-контенту

Модуль 6. Створення відео-контенту

Урок 1. Reels як прояв і транслювання свого позиціонування
Урок 2. Налаштуй
Урок 3 Що потрібно насправді
Урок 4. Тримай як профі
Урок 5. Знімеш навіть без досвіду
Урок 6. Змонтуй за 3 хвилини
Урок 7. Дай мені ударних
Урок 8. Експротуй якісно
Урок 9. Забудь про стандартні переходи
Урок 10. Передній план
Урок 11. Світло вдома
Урок 12. UGC просування
Урок 13. Туторіали монтажу Inshot

Модуль 7. Магія обробки контенту

Урок 1. Огляд можливостей додатку Lightroom і обробка
Урок 2. Огляд можливостей додатку VSCO та обробка
Урок 3. Необхідність додатку Snapceed та робота з ним

Модуль 8. Сторітелінг

Урок 1. Структура сторітелінгів
Урок 2. Секретні фішки ведення сторітелінгів Іри Вахітової

Модуль 9. Практичні основи графічного дизайну

Урок 1. Знайомство з Сanva
Урок 2. Функціонал та елементи Canva
Урок 3. Дизайн сторіс і дописів в застосунку Сanva
Урок 4. Дизайн презентацій в застосунку Сanva
Урок 5. Планування контенту для соцмереж у Сanva
Урок 6. Шорт інтро Figma
Урок 7. Огляд на функціонал редактора Figma
Урок 8. Розбір дизайнів та практика створення
Урок 9. Бонусний урок з дизайну в Figma

Модуль 10. Просування в соціальних мережах

Урок 1. Базовий урок із таргетованої реклами
Урок 2. Запуск реклами через кабінет Facebook
Урок 3. Інфлюєнс-маркетинг та колаборації
Урок 4. Конкурсні техніки, взаємопіар та партнерство
Урок 5. Взаємодія між різними видами контенту

Модуль 11. Масштабування в SMM

Урок 1. Робота SMM на закордонному ринку
Урок 2. Відкриття ФОП для SMM-спеціаліста
Урок 3. Як сформувати ефективну команду для просування в соціальних мережах

Модуль 12. TikTok

Урок 1. Як працюють алгоритми TikTok
Урок 2. Стратегія в TikTok: складові та етапи роботи над проєктом
Урок 3. Як обрати рубрики і формати та писати успішні сценарії
Урок 4. Аналітика в TikTok. Чому не залітають відео? Що робити далі?

Модуль 13. Telegram

Урок 1. На що звернути увагу в роботі з телеграм
Урок 2. Як створити канал і просувати, монетизувати
Урок 3. Як реалізовувати контент-план в каналі
Урок 4. Як працювати з іншими каналами для своїх цілей, немаючи тг каналу
Урок 5. Технічна аналітика

Модуль 14. Youtube

Урок 1. Мотивація та цілі від каналу з проєктами
Урок 2. Створення контентної стратегії
Урок 3. Яка має бути ідеальна структура відео
Урок 4. Авторські права
Урок 5. Технічне налаштування, оптимізація та аналітика каналу

Модуль 15. LinkedIn

Урок 1. LinkedIn: що це за платформа і як упакувати профіль
Урок 2. На що звертає увагу HR при виборі спеціалістів
Урок 3. Як шукати клієнтів чи агенства самостійно

Модуль 16. Upwork

Урок 1. Чому Upwork
Урок 2. Кому є сенс
Урок 3. Вимоги для старту
Урок 4. Кроки до першого замовлення
Урок 5. Як вийти на Upwork SMMнику

Як змінились сторінки
наших учнів

Тисни, їх можна
збільшити

Як проходить навчання

Потягни

01
Дивитесь лекції
75 уроків, на яких розкриваються всі аспекти роботи SMM-спеціаліста.
Отримуєте практичні знання та
навички.
02
Виконуєте домашні завдання
Домашні завдання дозволяють
закріпити отримані знання на
практиці та створити перші кейси для свого портфоліо
03
Працюйте з куратором
Наші куратори практикуючі SMM-спеціалісти завжди допоможуть з домашніми завданнями та проконсультують по всім питанням
04
Отримуйте сертифікат
За підсумками набраних балів ви отримуєте сертифікат чи диплом з відзнакою, який є підтвердженням ваших професійних знань та навичок.

Диплом

Після проходження курсу найкращі учні
отримають Диплом NewLook, який є
документальним підтвердженням отриманих
знань та навичок у сфері SMM та стане вагомим
доповненням до резюме!

Чому всі ці люди
обирають нас?

Підтримка кураторів на всіх етапах
проходження курсу

Наші куратори - фахівці в SMM і самі колишні учні курсів від
NewLook. Вони допоможуть і підкажуть, якщо виникнуть
труднощі з виконанням ДЗ, проходженням уроків, або у
випадку, коли просто потрібна підтримка.

Сесії Питання-Відповідь з Іриною
Вахітовою

Задавайте свої питання прямо спікеру-
експерту, щоб отримати максимальний
фідбек і розібратися у всіх темах.

Навчайтеся у зручний час

Усі уроки доступні протягом 1 року, відкриваються в міру
проходження та виконання домашніх завдань. Є відкладений
старт навчання, якщо ви хочете вчитися, але зараз не маєте
часу.

Отримання диплома

Після проходження курсу. Ці документи є
підтвердженням вашої кваліфікації та будуть
вагомим доповненням до резюме.

А ще
тому що

73%

Наших учнів, які повністю пройшли
навчання та виконували
всі ДЗ, знайшли клієнтів та
збільшили заробітки

35 000+

Учнів вже пройшло
навчання

4

Роки створюємо
навчальні програми

300-500$

Середній чек за проект,
за SMM-послуги, який
ставлять наші учні після
навчання
Кожен 5 учень відбиває
вартість навчання ще
під час проходження
курсу

Послуга оплата частинами без комісії

Оплачуйте курс із розтермінуванням до 3 місяців
без комісії. Всі відсотки ми беремо на себе.
Просто залиште свою заявку і ми
зв'яжемося з вами, щоб підібрати
найбільш комфортний спосіб оплати.

Тариф
«Самостійний»

Наш менеджер зв’яжеться з вами

Вартість
курсу
$329
13 160 грн
$548
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Тариф
«З куратором»

Наш менеджер зв’яжеться з вами

Вартість
курсу
$349
13960 грн
$582
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Відповіді на поширені запитання

Скільки годин на тиждень мені треба приділяти курсу?

Ви можете проходити навчання в зручному для себе темпі. У середньому уроки тривають 20 хвилин. Це оптимальний час, який можна виділити щодня, щоб проходити навчання поступово й безперервно

Хто допомагатиме мені на курсі?

Наші куратори — найкращі випускники школи, які практикують у сфері SMM. Вони постійно будуть із вами на зв'язку та відповідатимуть на усі ваші запитання

Чи будуть бонуси за результати на курсі?

Ми завжди нагороджуємо наших найстаранніших учнів. Проводимо конкурси серед учасників групи та пропонуємо дуже приємні умови для подальшого навчання

Чи діють якісь програми розтермінування?

Так. У нас діє найвигідніша система оплати частинами, тому що всі відсотки ми беремо на себе

Чи я зможу спілкЧи я зможу спілкуватися з викладачами?уватися з викладачами?

Звісно. Ми вважаємо, що дуже важливо мати можливість ставити запитання спікеру та автору курсу. Тому проводимо онлайн-зустрічі «Запитання — відповідь»

Який графік навчання? Чи вдасться мені поєднувати його з роботою?

Так. Усі уроки в записі, розміщені на платформі й відкриваються поступово. Доступні для перегляду в будь-який зручний для вас час

Чи підійде мені програма, якщо я — початківець?

У кожному нашому курсі є базові уроки, щоб ввести в курс справи новачків. А поглиблені лекції допоможуть вам прокачати всі скіли, необхідні для професії SMM-спеціаліста

Можете також переглянути

8 тижнів

SMM. Бізнес

Повноцінне навчання для власників бізнесу та експертів, які надають послуги. Упаковка та просування профілю,
збільшення кількості клієнтів та продажів в Instagram.
6 тижнів

Таргет 4.0

Практичне навчання по налаштуванню та запуску рекламних кампаній в Facebook та Instagram. Дізнаєтесь, як просувати власний бізнес або освоїте професію таргетолога та будете вести рекламу клієнтів!

Детальніше про курс
«SMM-спеціаліст 5.0»

⏳ Тривалість курсу:
6 тижнів
☝️ Кількість занять:
понад 90 уроків
🕓 Скільки часу триває один урок:
20 хв
✔️ Формат навчання:
Онлайн
📌 Документ про завершення навчання:
диплом / сертифікат
🚀 Яка заробітна плата (ЗП) може бути у SMM-спеціаліста:
від 2000$
💰 Ціна курсу SMM 5.0:
419$ 698$

Тариф «З куратором»

Вартість
курсу
$349
13960 грн
$582
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Що таке SMM та чим займається SMM-спеціаліст

SMM (Social Media Marketing) — це галузь маркетингу, спрямована на привернення уваги до бренду чи продукту через використання соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn тощо.

Основна мета SMM — створення контенту, який викликає інтерес, призводить до взаємодії з аудиторією, підвищує довіру та покращує сприйняття бренду.

SMM-спеціаліст — це маркетолог у галузі SMM. Він займається створенням і реалізацією стратегій просування бренду чи продукту в соціальних мережах. Організовує зйомки, створює та публікує контент, взаємодіє з аудиторією для досягнення бажаних результатів.високого попиту на навчання, курси та фахівців у сфері digital.

Основні завдання та послуги SMM-спеціаліста — це:

  • Створення контенту. SMM-ник має вміти створювати креативний і привабливий контент для Facebook та Instagram, який підвищує інтерес цільової аудиторії і взаємодію з брендом.
  • Ведення соціальних мереж. SMM передбачає просування бренду в різних соцмережах, включаючи публікацію контенту, взаємодію з підписниками, моніторинг статистики тощо.
  • Аналітика. Уміння аналізувати й оцінювати ефективність просування.
  • Відповіді на запитання та коментарі аудиторії, організація активностей, акцій і спеціальних пропозицій для підтримки інтересу до бізнесу.
Цінність SMM полягає у можливості взаємодії з аудиторією в реальному часі, можливості впливати на образ та репутацію бізнесу в соціальних мережах, а також у прямій взаємодії з потенційними клієнтами бізнесу.

У Києві немає жодних проблем із працевлаштуванням SMM-спеціалістів. Кількість клієнтів і роботодавців перевищує кількість фахівців, тому що бізнес знає, як важливо просувати себе у Facebook та Instagram. Це збільшує попит на digital-курси в онлайн-школах.

Навички й знання, які необхідно мати для успішної роботи в галузі SMM

  • Розуміння соціальних мереж. Знання особливостей і можливостей різних соцмереж, їх аудиторії та поведінки користувачів.
  • Креативність. Уміння створювати унікальний контент, який виділятиметься серед конкурентів і привертатиме увагу аудиторії.
  • Аналітичні навички. Уміння аналізувати дані для оцінки ефективності просування.
  • Комунікативні навички. Ефективно взаємодіяти з аудиторією, відповідати на запитання та давати зворотний зв'язок, розв’язувати проблеми, що виникають.
  • Технічні навички. Знання інструментів соцмереж, а також уміння працювати з фото- та відеоредакторами для створення контенту.
Отже, SMM-спеціаліст формує та підтримує онлайн-присутність бренду в соціальних мережах і підбирає техніки просування, які дають та утримують нову аудиторію. Це  створює високий попит на фахівців серед підприємців та власників бізнесу.

Формат співпраці та надання послуг може бути онлайн: коли ви організовуєте зйомки на відстані, вам дають готовий матеріал, ви його публікуєте і просуваєте бізнес клієнта з будь-якої країни.

Або офлайн — коли ви фізично приходите, проводите зйомку, наприклад у закладі Києва, і далі працюєте з цим матеріалом для досягнення бажаних результатів.

Навчання в галузі СММ може проходити в різних форматах, кожен з яких має свої переваги та недоліки

Самостійне навчання

Переваги:
  • Гнучкий графік навчання.
  • Можливість вибору та вивчення лише тих тем, які є найцікавішими або найактуальнішими.
Недоліки:
  • Відсутність структурованих, актуальних матеріалів і досвідчених викладачів.
  • Усю інформацію потрібно вишукувати самостійно.
  • Потрібна сильна самомотивація.
Офлайн-курси та семінари

Переваги:
  • Можливість безпосереднього спілкування з викладачами та іншими учасниками.
  • Практичний досвід.
Недоліки:
  • Обмежена доступність (наприклад, курси проводяться в Києві, а ви живете в іншому місті).
  • Можливі обмеження по часу та тривалості курсу.
Онлайн-курси та вебінари

Переваги:
  • Гнучкий графік проходження курсу, доступ до матеріалів із будь-якої точки світу.
  • Можливість спілкування з викладачами та іншими учасниками.
Недоліки:
  • Обмежені можливості взаємодії з викладачами та технічні моменти (підключення до мережі, робота з освітньою платформою).
Обирайте той метод, який ближчий вам.
  • Якщо вам підходить навчання, де потрібно дослідити великий обсяг інформації, проаналізувати та відібрати актуальну, самостійно пробувати на практиці та помилятись, вчіться самостійно.
  • Якщо ви хочете фізично приходити на курси та контактувати з викладачем, гугліть курси по всій Україні, у Києві або власному місті.
  • Якщо ви хочете закінчити навчання в онлайн-школі на курсі, де буде зібрана актуальна та практична інформація щодо послуг SMM-спеціаліста та супровід наставників,  чекаємо на вас у NewLook.

Переваги та недоліки роботи у сфері СММ

Недоліки:
  • Відповідальність за репутацію бренду. Помилки в SMM можуть негативно вплинути на репутацію бізнесу.
  • Невизначеність результатів. Вимірювання результатів SMM може бути складним, оскільки часто на це впливають інфоприводи, оновлення у Facebook та Instagram тощо.
  • Зміни в алгоритмах соцмережі. Алгоритми Instagram регулярно змінюються, що може ускладнити планування контенту.
Переваги:
  • Творчий процес. SMM передбачає створення якісного контенту, що може бути захопливим і приносити задоволення.
  • Гнучкий графік. Багато компаній/бізнесів пропонують віддалене працевлаштування або гнучкий графік, що дає змогу поєднувати роботу з іншими обов'язками чи навчанням.
  • Динамічне середовище. Сфера СММ постійно розвивається й змінюється, що дає змогу фахівцям бути в постійному русі та пізнавати щось нове.
  • Можливість кар'єрного росту. З досвідом і поглибленням знань у SMM ви зростаєте як спеціаліст, отримуючи більших клієнтів або відомі бізнес-проєкти.
  • Попит. Протягом останніх 7 років попит на послуги SMM-спеціалістів збільшується, як на сферу IT. Усе більше бізнесів обирають довірити свій Instagram фахівцям.
  • Різні можливості для реалізації. SMM включає копірайтинг, дизайн, аналітику, створення стратегій, проведення зйомок тощо.

Курси з СММ необхідні вам, якщо ви:

  • Новачок в digital. Для того щоб отримати практичні знання просування в Instagram та опанувати віддалену професію, працювати з клієнтами з будь-якої країни, подорожувати, забезпечувати себе та сім'ю.
  • Власник бізнесу. Для просування в соцмережах, залучення клієнтів і збільшення продажів.
  • Експерт чи особистий бренд. Для створення ефективної контент-стратегії, залучення підписників і потенційних клієнтів, продажів послуг.
  • Маркетолог. Для отримання знань і навичок просування в соцмережах, збільшення попиту на власні послуги та можливостей працевлаштування.
  • Студент. Для початку кар’єри у сфері маркетингу, отримання роботи, клієнтів і заробітку вже під час навчання.

Курс «SMM 4.0» від онлайн-школи NewLook — це:

  • Актуальна інформація. Ви отримуєте вижимку актуальних знань і порад від досвідчених викладачів.
  • Практика. Усі техніки, методики й поради, ви одразу застосовуєте на практиці та відточуєте свої вміння.
  • Підтримка. Наша команда кураторів завжди готова проконсультувати та прийти на допомогу, коли виникають запитання чи труднощі.
  • Середовище. На курсі ви навчаєтеся в групі однодумців, з якими завжди можна обговорити новий урок чи отримати допомогу.власні послуги та можливостей працевлаштування.
  • Диплом. Коли ви закінчуєте курс, то отримуєте сертифікат чи диплом, який доповнить ваше резюме й допоможе отримати роботу.
  • Результат. Під час курсу ви здобуваєте всі знання та вміння, необхідні для роботи у сфері СММ та надання послуг.
  • Працевлаштування. На курсі ви оформите власне резюме та відправите його роботодавцям, а також отримаєте доступ до закритого чату вакансій нашої школи.