Як SMM-спеціалісту прокачати надивленість

У цій статті поговоримо про надивленість як один зі скілів, який повинен прокачати SMM-спеціаліст. Чому повинен? Тому що цей скіл, як частина великого пазла, — формує естетичні смаки й допомагає помічати довкола все, що може знадобитися в роботі. 

Тож давайте для початку розберемося, надивленість це що? Її таки можна прокачати чи ні?

Безкоштовний майстер-клас

для SMM-спеціалістів

Дізнатися більше

Надивленість це вміння знаходити й використовувати у своєму контенті цікаві ідеї. Це важлива навичка для SMM-спеціаліста. Адже вона допомагає створювати контент, який привертатиме увагу аудиторії. Надивленість можна прокачати, якщо для цього щось робити 😊

1. Стежте за трендами

SMM-спеціалісту, щоб достукатися до аудиторії, важливо бути з нею на одній хвилі. Для цього й потрібні тренди. Адже вони віддзеркалюють ідеї та події, які хвилюють людей найбільше.

Тренди візуалу, які привертають увагу в цьому році:

  • цифрові технології;
  • суцільна стрічка;
  • колажі;
  • спалахи та блиск;
  • антиейджизм;
  • жіночність.

На нашій сторінці в Instagram ви знайдете відеодобірку з цими трендами.

2. Черпайте натхнення звідусіль

Для творчих людей важливо оточувати себе тим, що надихає й допомагає прокачувати надивленість. 

Звісно, не всі можуть часто подорожувати чи змінювати житло, яке не відповідає уявленням про стиль. Але є багато інших можливостей для естетичного розвитку: музеї, галереї, театри, кіно, пам'ятки архітектури, — усе це допомагає не лише прокачувати надивленість, а й виходити за межі свого творчого напряму.

Намагайтеся помічати красу навіть у буденних справах, коли: 

  • дивитеся фільм на смартфоні, стоячи на одній нозі в тролейбусі;
  • гортаєте журнал у салоні краси, поки не дійшла ваша черга; 
  • гуляєте в сніжну погоду вуличками рідного міста тощо.

Також стежте за нашою сторінкою в Instagram, де ми час від часу викладаємо роботи учнів smm booster — курсу для SMM-спеціалістів.  

🎁 А ще ловіть п'ять сайтів для пошуку натхнення за версією New Look. 

3. «Крадіть, як митець» вдалі рішення

Крадеш, як митець, — це, певно, найбільший комплімент для тих, хто читав книжку Остіна Клеона, і розуміє, про що йдеться. 

Доведено, що всі нові ідеї виникають на основі старих. Тож, якщо у світі не існує чогось насправді унікального, то й немає сенсу перейматися через те, що ви використали чиюсь ідею. Адже автор, у якого ви її підгледіли, також у когось її взяв. Звісно, це працює лише тоді, коли ви «крадете» окремі рішення або прийоми, інтерпретуючи їх по-своєму. 

Якщо завдяки натхненню чужою ідеєю ви вигадаєте кардинально іншу, але не менш креативну чи, може, і креативнішу, то порівнювати вас із митцем —  справедливо. 

4. Вчіться на чужих помилках

Надивленість українською стрічкою в соцмережах можна прокачати не лише завдяки моніторингу естетичного й трендового візуала. 

Протягом  дня, коли ви заходите в Instagram, то іноді в стрічці вам можуть траплятися антивзірці. На них одразу вмикатиметься ваш професійний погляд і одразу виникатимуть ідеї, як би ви виправили чужі помилки.

Аналізуйте, чому чужий дизайн, фотографія або проєкт — невдале рішення. Автор порушив прийоми композиції? Вибрав непоєднувані кольори? Незрозуміло, який меседж хотів донести у своїй роботі?

Часто на нашій сторінці в Instagram ми показуємо приклади різних профілів і пропонуємо проаналізувати, як їх можна поліпшити. Підписуйтеся, щоб брати участь у таких розборах!

5. Колекціонуйте референси

Зберігайте всі цікаві рішення в закладки Instagram, закритий телеграм-канал, окрему папку на комп'ютері тощо. Можливо, вони знадобляться вам не одразу. Але ви знатимете, що у вас є така скарбничка візуальних образів, і заглядатимете в неї, коли треба буде підживити уяву. 

Ще один безпрограшний спосіб — мудборди або дошки настрою. Вони допомагатимуть вам структурувати творчий процес, задавати емоційний контекст і чітко доносити головний меседж аудиторії. Найпростіший варіант створення дощок настрою — Pinterest.

Насамкінець

Подумайте, скільки годин на день ви проводите в Instagram. Оцініть, яку частину цього часу ви витрачаєте з користю. 

Виділяйте по годині на день, щоб переглядати нішеві ресурси, Instagram-акаунти з цікавим контентом, Pinterest та інші джерела. Зробіть це своїм щоденним заняттям, щоб напрацьовувати візуальний досвід і надалі швидко знаходити креативні рішення.

Заходьте на нашу сторінку в Instagram. Ми там збираємо поради, які допоможуть вам прокачати не лише надивленість, а й інші скіли, необхідні SMM-спеціалісту. А також відвідуйте майстер-класи від головного спікера NewLook — Ірини Вахітової, на яких вона ділиться досвідом, кейсами своїх учнів і новинами SMM. Це ще один smm booster, який прокачає вашу надивленість українською трендовою візуалізацією профілів.

Автор статті:  
Поліщук Яна