Чому таргет не працює ?

Панічно боїтесь злити бюджет? Не розумієте алгоритмів Facebook та принципів аналізу аудиторії?Сьогодні команда NewLook розповість:- 5 причин, чому таргетована реклама не працює на вашому профілі- Для яких сфер підходить таргет- Які є переваги таргетованої реклами

5 причин, через які є ризик, що ваша реклама не спрацює :

01. Неграмотно підібрана цільова аудиторія

Цільова аудиторія – це база, на якій будується уся реклама. Наприклад, ми продаємо сукні та спортивні костюми для дівчат 20-30 років. А реклама налаштована на чоловіків 45+. Як думаєте, чи буде така реклама результативна? Авжеж, ні.Саме тому дуже важливо знати, хто саме ваша цільова аудиторія. Необхідний мінімум інформації: вік, стать, та місто.

02. Неефективний креатив

Є приблизно 3 секунди, щоб зацікавити користувача візуалом. Саме цьому ефективний та чіпляючий креатив – один із найважливіших етапів створення рекламної кампанії. Креатив повинен бути привабливим, зрозумілим та таким, який фокусує увагу на найважливіших елементах. Довірте креатив досвідченому дизайнеру або SMM-спеціалісту, щоб не злити бюджет усієї реклами.

03. Маленький бюджет

Вже ні для кого не секрет, що таргетована реклама приводить безліч потенційних клієнтів та виводить бізнес на новий рівень. Але, звісно, не безкоштовно. Якщо ви витратили 50$ на рекламу, але при цьому не отримали бажаного результату, не поспішайте звинувачувати таргетолога. Проблема може бути в тому, що бюджет замаленький.Ціна за рекламну кампанію залежить від ніші, але не скупіться на цю сферу розвитку вашого бізнесу. Повірте, воно того варте.

04. Не чіпляючий текст оголошення

Нехай слова, які ви використовуєте, максимально швидко та легко донесуть суть реклами. Кому? Як? Навіщо?Наголошуйте на тому, що хочете, щоб почули.“Бестселер! Шовкова блуза зі знижкою 50% до 21 березня!”

05. Немає УТП

Унікальна торгова пропозиція – це те, чим ви чіпляєте користувача. Що відрізняє вас від конкурентів і чому саме на вашу рекламу людина відреагує.Такі фрази, як “унікальна пропозиція, якісний товар, тільки у нас” – дуже абстрактні. Їх використовують усі. Додайте фактів, цифр, конкретики та реальних досягнень.Для яких сфер підходить таргет?Найкраще таргет підходить для таких ніш, як:

  • Навчальні заклади (курси англійської, IT-академії тощо)
  • Вебінари, тренінги, інфобізнес
  • Інтернет-магазини
  • Локальні бізнеси (стоматологія, студія масажу, салон краси та інше)
  • Розважальні заходи (вечірки, виставки, ярмарки тощо)
  • Мобільні додатки, ігри

Але пам'ятайте, що все індивідуально. І якщо дотримуватись рекомендацій команди NewLook та грамотно підготувати свій профіль до таргету – усе вийде, навіть якщо ваша ніша вважається складною!Переваги таргетованої реклами:

  • Є можливість налаштовувати усі аспекти: бюджет, період охоплення, можна прогнозувати результат
  • Є можливість конкретизувати аудиторію. Рекламу побачать тільки ті, кому потенційно цікава ваша пропозиція.
  • Великі охоплення. Соц. мережами користуються щоденно мільйони людей, і тисячі з них можуть стати вашими клієнтами.
  • Можливість просувати свій бренд навіть без сайту. Якщо у вашого бізнесу є сторінка в соц. мережах – цього достатньо, щоб запустити прибуткову рекламну кампанію

Як ви бачите, у темі реклами є багато цікавих нюансів та підводних каменів. Але якщо розібратися в кожному з них – таргет приємно здивує вас результатами!Бажаєте дізнатись, як вивести бізнес на новий рівень завдяки таргетованій рекламі?NewLook запрошує вас на безкоштовний ефір “Таргет 2023: алгоритм, перспективи, високий дохід”, який відбудеться 24 квітня о 19:00 (по Києву).На ефірі ви дізнаєтесь:

  • Топ-5 секретів: як збільшити ефективність реклами
  • Формулу створення успішних креативів
  • Покроковий запуск рекламної кампанії з 0
  • Результат експерименту: таргет – це успіх чи злив бюджету?
  • 7 кроків для старту в професії таргетолога

Переходьте, реєструйтеся>>> Реєстрація на ефір До зустрічі!

Автор статті:  
Степова Олександра