У вас не складається враження, що розробники Instagram іноді випускають оновлення не для розвитку соцмережі, а щоб організувати квест для користувачів? Так-от, уявімо, що ми — учасники надважливого тестування, і від того, наскільки ретельно ми вивчатимемо кожне нове оновлення Інстаграм, залежатиме збільшення можливостей для нашої творчості, проявлення й розвитку бізнесу.
Правда ж, під таким кутом зору останні оновлення Інстаграм здаються цікавішими й перспективнішими? Тоді пооооооооооїхали в них розбиратися!
Камерний формат, або Контент для своїх — так можна описати інстаграм оновлення Channels. Блогери та інфлюенсери різних ніш можуть преміювати в такий спосіб контентом найвідданіших підписників, підсилюючи їхню значущість і збільшуючи довіру до себе.
Тут можна публікувати контент без заморочок із візуалом, а зосередившись на важливості повідомлень. Але є й мінуси: канали недоступні для перегляду з десктопної версії, а в деяких українців навіть функції створення каналу немає.
Так, аналітику по Reels можна було й раніше переглядати. Але вона була обмеженою: користувачі могли бачити тільки базові метрики, зокрема загальну кількість переглядів, лайків, коментарів і поширень.
А зараз завдяки новому оновленню інстаграм ми вже можемо бачити детальнішу інформацію, яка допомагає нам:
Тепер маркетологи, блогери й бренди мають більше даних для адаптації своїх стратегій, створення релевантнішого контенту й підвищення залученості аудиторії.
Важливість цього оновлення точно зацінять ті, хто неодноразово ставав жертвою Т9 чи робив одруківки у важливих повідомленнях. А все тому, що внести правки в повідомлення було неможливо. Єдиний варіант — видалити й переписати. А якщо адресат уже встиг прочитати? Упс…
У березні 2024 року користувачі Інстаграм отримали можливість редагувати свої повідомлення протягом 15 хв після відправлення. Для цього треба натиснути й утримувати повідомлення, а потім у випадному меню вибрати опцію «Редагувати».
Це нове оновлення інстаграм вбереже нервові клітини тим, хто щодня активно переписується в директі. Відтепер у розділі «Повідомлення» можна вгорі списку закріплювати до трьох листувань.
Неважливо, це приватні повідомлення чи групові чати, — тепер ваші важливі розмови не загубляться серед десятків нових повідомлень.
Наприклад, якщо ви ведете проєкт і постійно переписуєтеся з клієнтом чи командою, можете закріпити цей чат, щоб не витрачати час на пошуки. Або надійшов негативний відгук і вам треба на нього не забути відреагувати. Або вам пропонують співпрацю, а вам треба час, щоб оцінити, чи буде вона вигідною. Або з близьким другом треба бути постійно на зв'язку. І ще купа прикладів, яка доводить користь цього останнього оновлення інстаграму.
Вітаємо з появою цієї суперфічі тих, у кого руки ніяк не доходили розібратися в таплінках. Тепер замість одного посилання в шапці профілю ви можете додати аж п'ять!
Це останнє оновлення інстаграму ідеальне для тих, хто має декілька проєктів / продуктів або хоче показати різні важливі сторінки. Зокрема, блог, YouTube-канал, Telegram-канал, інтернет-магазин і навіть улюблену статтю чи відео.
Якщо ви — блогер чи експерт, то можете дати посилання на свій блог, контакти для співпраці, портфоліо робіт, лід-магніт за підписку й продукт, який продаєте. Підписники зможуть обрати, що їм цікаво, і перейти саме туди, не шукаючи додаткових посилань у дописах чи сториз. Це значно спростить навігацію для аудиторії.
Замість 10 — до 20 фото або відео в одній каруселі. Це інстаграм оновлення корисне для всіх, хто хоче створювати насичені контентом дописи. Більше не треба вибирати між фото — можна додати все!
Уявімо, ви подорожуєте й хочете поділитися з підписниками деталями. Тепер можна зібрати всі важливі моменти в одному дописі: від красивих пейзажів до фото смачних страв чи вечірніх прогулянок.
Бренди також зможуть додати велику кількість контенту, наприклад, для огляду нової колекції або детального розбору продуктів.
Можна ще довго перелічувати останні оновлення інстаграм, але все одно не дати вичерпний список: якісь ще тільки тестуються в певних країнах (квадратні хайлайтс, прямокутні фото в профілі тощо), якісь — доступні лише частині українського населення, зокрема ті ж таки канали.
До того ж просто зараз, поки ви читаєте цей текст, можливо, інстаграм уже викотив чергове оновлення. Але про них ми обов'язково розповімо вам на своїх:
Тож реєструйтеся та підписуйтеся, щоб завжди бути в курсі найсвіжіших новин диджитал-маркетингу!