Tone of voice

В житті ми користуємось різними тонами голосу, самі того не розуміючи: з друзями, батьками, керівництвом, в держустанові наш стиль комунікації буде відрізнятись.Поговоримо про Tone of voice — голос бренду.Це те, як бренд спілкується зі своєю цільовою аудиторію/підписниками. Так звані правила комунікації бренду, які відображені на всіх етапах та платформах: сайт, соцмережі, дзвінки та переписки з менеджерами.Які його функції?

  • Підвищити впізнаваність
  • Відбудуватися від конкурентів
  • Транслювати цінності компанії
  • Налаштувати емоційний зв’язок з ЦА
  • Збільшити прибуток

Розглянемо 5 типів Tone of voice:

1. Офіційний

Відсутність гумору та різких висловів, поважливий тон

2. Неофіційний/дружній

Спілкування з аудиторією, як з близькими друзями. Викликає відчуття близькості та довіри. Присутня повага, але простими словами. Яскравий приклад - G.Bar.

3. З гумором

Тут, як приклад monobank і їх впізнаваний кіт.Навіть у застосунку їх нагороди підписані з гумором.

4. Захоплений

Компанія Apple завжди звертається до своєї аудиторії з повагою, пояснює складне — простими словами, з ентузіазмом розповідає про все, що відбувається в компанії.

5. Зухвалий

Levi’s — голос цього бренду завжди звучав зухвало. Він транслює бунтарський дух, свободу вибору та розкутість

Вам не обов’язково обирати серед цих варіантів.

У вас може бути свій, особистий tone of voice.

Як його знайти?

Який саме ToV підходить вашому бренду?

Розглянемо декілька кроків:

1. Вивчити та проаналізувати свою аудиторію

Хто ці люди, які купують ваш товар чи послугу? Юнаки чи дорослі, дівчата чи хлопці, працюють на когось чи мають власну справу? Про що вони мріють, який стиль життя ведуть та які цінності їм близькі? Створіть портрет своєї аудиторії, а тоді “підберіть слова” які найкраще працюють для цих людей.

2. Вивчити та проаналізувати конкурентів

Цей етап допоможе оцінити сильні та слабкі сторони конкурентів. Врахувати їх недоліки та зробити тон голосу свого бренду кращим!

3. Розкрити цінності бренду

Наступний етап - про вас. Що для вас, як для бренду важливо? Яким ви хочете, щоб вас бачили люди? Які емоції ви хочете викликати та дарувати? Це повинно стати основою для комунікації зі споживачем.

4. Опишіть свій бренд, як реальну людинуЧим займається, коди ходить, як проводить вільний час, як організовує свій час, як виглядає та про що думає? Це допоможе зрозуміти “від кого” ви пишете.

5. Запровадити тон голосу

Продумати, як він буде розкритий на всіх етапах та платформах. Пропишіть рекомендації та інструкції для команди. Це допоможе створити цілісний образ бренду.Аналізуйте, експерементуйте, пробуйте та обов’язково отримаєте найкращий результат!

Автор статті:  
Поліщук Яна