Як правильно підібрати хештеги для Instagram

Певно, ви не раз бачили в чужих дописах хештеги й самі використовували їх у соцмережах. Але чи замислювалися ви, для чого насправді вони потрібні й чи взагалі потрібні? Спойлер — так, потрібні. Насамперед для того, щоб безплатно просувати дописи в соцмережах і в такий спосіб знаходити свою цільову аудиторію.

Безкоштовний майстер-клас

для SMM-спеціалістів

Дізнатися більше

Що таке хештег

Хештег — це слово чи декілька слів, перед якими ставиться символ решітки (#). Він використовується в соціальних мережах для маркування контенту за темами або категоріями. Уведення хештегу дає змогу іншим користувачам легко знаходити повідомлення на конкретну тему. 

Залежно від частоти використання хештеги в Instagram поділяються на групи. Ця частота визначається кількістю публікацій, у яких використовується хештег. 

Коли будете підбирати хештеги для свого контенту, ураховуйте чинники, подані в таблиці нижче.

Тема Цільова аудиторія Конкуренція
Хештеги повинні бути релевантними темі вашого контенту Хештеги повинні бути цікавими для вашої ЦА Хештеги з високою конкуренцією буде складно помітити

Якщо ви будете використовувати хештеги правильно, то зможете суттєво підвищити видимість свого контенту в Instagram. Зауважте, ці правила стосуються хештегів різної частотності.

Але про все по черзі. Поїхали!

1. Високочастотний хештег

Високочастотний хештег це той, який використовується у понад 100 тисяч публікацій

Ця група хештегів — найпопулярніша. Вона має найбільший потенціал для охоплення аудиторії. Однак, оскільки ці хештеги (приклад — далі) також використовують багато інших користувачів, конкуренція за них дуже велика. Тому, щоб ваш допис помітили серед інших, використовуйте їх дуже вдумливо.

Високочастотні хештеги можна використовувати для:

  • охоплення максимальної аудиторії;
  • долучення до актуальних подій і трендів;
  • пошук інших користувачів, які цікавляться цією темою.

Популярні хештеги англійською:

  • #love
  • #photooftheday
  • #instagood
  • #beautiful
  • #fashion
  • #happy
  • #tbt
  • #follow
  • #like4like
  • #selfie
  • #instapic
  • #picoftheday
  • #instadaily
  • #like
  • #followme
  • #instalike
  • #instafollow
  • #summer

Високочастотні хештеги українською, які часто використовують в Instagram:

  • #україна 
  • #київ 
  • #львів
  • #одеса 
  • #фотодня
  • #краса
  • #мода
  • #природа
  • #їжа
  • #музика

Ці хештеги допомагають збільшити охоплення дописів, залучаючи аудиторію, яка цікавиться конкретними темами чи локаціями в Україні.

2. Середньочастотний хештег

Середньочастотний хештег це той, який використовують у 50-100 тисяч публікацій

Ця група хештегів — менш популярна, ніж високочастотні хештеги, але при цьому має меншу конкуренцію. Тому, якщо ви хочете, щоб ваш допис побачило більше людей, але не хочете витрачати багато часу на підбір хештегів, середньочастотні — це хороший вибір.

Середньочастотні хештеги можна використовувати для:

  • охоплення великої аудиторії, але не такої великої, як у високочастотних хештегів;
  • нарощування підписників;
  • покращення ранжування дописів у пошуку Instagram.

Популярні хештеги англійською:

  • #travel
  • #nature
  • #food
  • #fitness
  • #photography
  • #art
  • #music
  • #style
  • #fashionista
  • #dog
  • #cat
  • #coffee
  • #instafood
  • #instatravel 
  • #instafashion 
  • #instaart 
  • #instamusic 
  • #instastyle

Ось певні середньочастотні хештеги українською для Instagram, які використовуються в достатньо широкому, але не надто загальному контексті:

  • #подорожі
  • #стильжиття
  • #українське
  • #сім’я
  • #здоров’я
  • #спорт
  • #мистецтво
  • #гумор
  • #освіта
  • #технології

Ці хештеги вибирають для того, щоб залучити увагу специфічної аудиторії, зацікавленої у певних темах, і збільшити видимість дописів.

3. Низькочастотний хештег

Низькочастотний хештег це той, який використовують у менше ніж 50 тисяч публікацій

Ця група хештегів має дуже низьку конкуренцію, тому ваш допис має хороші шанси потрапити на перші сторінки пошуку Instagram. Однак, оскільки ці хештеги (приклад — далі) використовують дуже мало людей, охоплення аудиторії, яке ви отримаєте, буде також невеликим.

Низькочастотні хештеги можете використовувати для:

  • охоплення цільової аудиторії, яка не цікавиться популярними темами;
  • покращення ранжування дописів у пошуку Instagram;
  • пошук інших користувачів, які цікавляться цією темою.

Популярні хештеги англійською:

  • #ukraine
  • #kyiv
  • #kiev
  • #travelukraine
  • #ukrainianfood
  • #ukrainianfashion
  • #ukrainianphotography
  • #ukrainianmusic
  • #ukrainianstyle
  • #ukrainianpoetry
  • #ukrainianliterature
  • #ukrainianhistory
  • #ukrainianculture
  • #ukrainianlanguage
  • #ukrainiancuisine
  • #ukrainianmusicfestivals
  • #ukrainianstartups
  • #ukrainiandesign

Ось декілька низькочастотних хештегів українською, які можна використовувати в Instagram для залучення специфічної аудиторії:

  • #українськітрадиції
  • #кулінаріяукраїна
  • #ріднемісто
  • #місцевийбізнес
  • #українськіпейзажі
  • #етнічнамода
  • #народніпісні
  • #замкиукраїни
  • #українськісвята
  • #автохтоннірослини 

Ці хештеги допомагають взаємодіяти з аудиторією, яка цікавиться менш популярними темами, і може сприяти залученню відданої спільноти.

Окремо можна виділити геолокаційні й особисті хештеги. Про них — далі.

5. Геолокаційний хештег

Що таке хештег геолокаційний? Той, який містить геолокацію. 

Цю групу хештегів використовують для позначення місця, де зроблено фото або відео

Геолокаційні хештеги можуть бути корисними для:

  • пошуку інших користувачів, які перебувають поблизу;
  • нарощування підписників у певному регіоні;
  • популяризації місцевих бізнесів та організацій.

6. Особистий хештег

Особистий хештег це той, який ви створюєте самостійно. Він може бути будь-яким. Наприклад, назвою вашого бренду, вашим унікальним підписом або просто фразою, яка вам подобається. 

Особисті хештеги можуть бути корисними для:

  • покращення видимості вашого контенту в пошуку Instagram;
  • популяризації вашого бренду або особистості;
  • розширення аудиторії.

Поради насамкінець

Які хештеги використовувати, залежить від ваших цілей. Якщо ви хочете охопити максимальну аудиторію, використовуйте високочастотні хештеги. Якщо хочете долучити до актуальних подій або трендів, використовуйте середньочастотні хештеги. Якщо ви хочете охоплення цільової аудиторії, використовуйте низькочастотні хештеги. А якщо ви хочете використовувати геолокацію або створювати особисті хештеги, використовуйте їх відповідно до ваших потреб.

  • Використовуйте різні типи хештегів, щоб охопити якомога більшу аудиторію.
  • Не використовуйте занадто багато хештегів, щоб ваш допис не був відфільтрований як спам. Оптимально — від 3 до 10 хештегів.
  • Обирайте актуальні хештеги, які пов'язані з вашим контентом.
  • Перевіряйте частоту використання хештегів, перш ніж їх використовувати.
  • Користуйтеся інструментами  Influencer Marketing Hub, Textfinder, Hashtag for likes, щоб пошук хештегів був вдалим.
  • Прописуйте хештеги, а не вставляйте теги.
  • Змінюйте варіації, а не дублюйте одні й ті самі. 

Ще більше рекомендацій про те, що таке хештеги та як здійснити підбір хештегів ви можете отримати на курсах «SMM-спеціаліст» і «SMM. Бізнес». Записуйтеся на навчання! Будемо раді бачити вас серед учнів нашої школи.

Автор статті:  
Поліщук Яна