Певно, ви не раз бачили в чужих дописах хештеги й самі використовували їх у соцмережах. Але чи замислювалися ви, для чого насправді вони потрібні й чи взагалі потрібні? Спойлер — так, потрібні. Насамперед для того, щоб безплатно просувати дописи в соцмережах і в такий спосіб знаходити свою цільову аудиторію.
Хештег — це слово чи декілька слів, перед якими ставиться символ решітки (#). Він використовується в соціальних мережах для маркування контенту за темами або категоріями. Уведення хештегу дає змогу іншим користувачам легко знаходити повідомлення на конкретну тему.
Залежно від частоти використання хештеги в Instagram поділяються на групи. Ця частота визначається кількістю публікацій, у яких використовується хештег.
Коли будете підбирати хештеги для свого контенту, ураховуйте чинники, подані в таблиці нижче.
Якщо ви будете використовувати хештеги правильно, то зможете суттєво підвищити видимість свого контенту в Instagram. Зауважте, ці правила стосуються хештегів різної частотності.
Але про все по черзі. Поїхали!
Високочастотний хештег це той, який використовується у понад 100 тисяч публікацій.
Ця група хештегів — найпопулярніша. Вона має найбільший потенціал для охоплення аудиторії. Однак, оскільки ці хештеги (приклад — далі) також використовують багато інших користувачів, конкуренція за них дуже велика. Тому, щоб ваш допис помітили серед інших, використовуйте їх дуже вдумливо.
Високочастотні хештеги можна використовувати для:
Популярні хештеги англійською:
Високочастотні хештеги українською, які часто використовують в Instagram:
Ці хештеги допомагають збільшити охоплення дописів, залучаючи аудиторію, яка цікавиться конкретними темами чи локаціями в Україні.
Середньочастотний хештег це той, який використовують у 50-100 тисяч публікацій.
Ця група хештегів — менш популярна, ніж високочастотні хештеги, але при цьому має меншу конкуренцію. Тому, якщо ви хочете, щоб ваш допис побачило більше людей, але не хочете витрачати багато часу на підбір хештегів, середньочастотні — це хороший вибір.
Середньочастотні хештеги можна використовувати для:
Популярні хештеги англійською:
Ось певні середньочастотні хештеги українською для Instagram, які використовуються в достатньо широкому, але не надто загальному контексті:
Ці хештеги вибирають для того, щоб залучити увагу специфічної аудиторії, зацікавленої у певних темах, і збільшити видимість дописів.
Низькочастотний хештег це той, який використовують у менше ніж 50 тисяч публікацій.
Ця група хештегів має дуже низьку конкуренцію, тому ваш допис має хороші шанси потрапити на перші сторінки пошуку Instagram. Однак, оскільки ці хештеги (приклад — далі) використовують дуже мало людей, охоплення аудиторії, яке ви отримаєте, буде також невеликим.
Низькочастотні хештеги можете використовувати для:
Популярні хештеги англійською:
Ось декілька низькочастотних хештегів українською, які можна використовувати в Instagram для залучення специфічної аудиторії:
Ці хештеги допомагають взаємодіяти з аудиторією, яка цікавиться менш популярними темами, і може сприяти залученню відданої спільноти.
Окремо можна виділити геолокаційні й особисті хештеги. Про них — далі.
Що таке хештег геолокаційний? Той, який містить геолокацію.
Цю групу хештегів використовують для позначення місця, де зроблено фото або відео.
Геолокаційні хештеги можуть бути корисними для:
Особистий хештег це той, який ви створюєте самостійно. Він може бути будь-яким. Наприклад, назвою вашого бренду, вашим унікальним підписом або просто фразою, яка вам подобається.
Особисті хештеги можуть бути корисними для:
Які хештеги використовувати, залежить від ваших цілей. Якщо ви хочете охопити максимальну аудиторію, використовуйте високочастотні хештеги. Якщо хочете долучити до актуальних подій або трендів, використовуйте середньочастотні хештеги. Якщо ви хочете охоплення цільової аудиторії, використовуйте низькочастотні хештеги. А якщо ви хочете використовувати геолокацію або створювати особисті хештеги, використовуйте їх відповідно до ваших потреб.
Ще більше рекомендацій про те, що таке хештеги та як здійснити підбір хештегів ви можете отримати на курсах «SMM-спеціаліст» і «SMM. Бізнес». Записуйтеся на навчання! Будемо раді бачити вас серед учнів нашої школи.